סדרת טלויזיה ישראלית

סדרת טלויזיה ישראלית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סדרת טלויזיה ישראלית.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סרוגים .

קצת על עונה ראשונה:
עונה ראשונה – yes stars ישראלי
עונה שנייה – yes stars Drama HD
רשת (ערוץ 2)
עונה שלישית – yes stars Drama HD

רשת שידור בישראל
yes

תקופת שידור
מקורית
עונה ראשונה: 23 ביוני 2008; עונה שנייה: 10 בינואר 2010; עונה שלישית: 23 באוקטובר 2011

קישורים חיצוניים

http://yes.walla.co.il/?w=1/10335

דף הסדרה ב-IMDb

סרוגים היא סדרת דרמה ישראלית העוסקת בחייהם של רווקים ורווקות ירושלמים מהמגזר הדתי לאומי. הסדרה מציעה מבט לחייהם של צעירים וצעירות משכילים אשר אינם מוצאים את מקומם במסגרות הדתיות הקיימות, שמתבססות בעיקר על משפחתיות, דבר המביא אותם, בדומה לקבוצות רווקים מאוכלוסיות שונות, לגור בדירות שכורות באזור גיאוגראפי ספציפי – במקרה הנוכחי, בלב שכונת קטמון שבירושלים, המכונה בשל כך "הביצה הירושלמית".
הסדרה מציגה תופעות חברתיות שונות בחברה הדתית, כמו רווקות מאוחרת, בעיות זוגיות בחיי הנישואים, זוגיות בין אשה דתיה לגבר חילוני, הומוסקסואליות בחברה הדתית,‏[1] יציאה בשאלה, עקרות הלכתית, נישואין בין-עדתיים ועוד.
יוצרי הסדרה הם חוה דיבון ולייזי שפירא, בוגרי בית הספר לקולנוע "מעלה". הסדרה הופקה על ידי יונתן ארוך ודקלה ברקאי, ונכתבה על ידי קבוצת יוצרים צעירים, תושבי העיר, המהווים בעצמם חלק מ"הביצה".
שיר הנושא של הסדרה, "אנה אפנה", נכתב, הולחן ובוצע על ידי ארז לב ארי.
הסדרה צולמה בירושלים עצמה, וחלקים ממנה צולמו ברמת גן, בהתנחלות נופי פרת הסמוכה למעלה אדומים ובתל אביב.
הסדרה שודרה לראשונה ב-23 ביוני 2008 בערוץ yes stars ישראלי ב-yes, ובשנת 2009 שודרה העונה הראשונה גם בערוץ 2, על ידי הזכיינית רשת. בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה, שנערך ב-2009, זכתה הסדרה בפרס סדרת הדרמה המקורית הטובה ביותר.‏‏[2]
העונה השנייה של הסדרה צולמה בטכנולוגיית HDTV, ושידורה החל ב-10 בינואר 2010, בערוץ "yes stars Drama HD". בהמשך 2010 שודרה העונה השנייה גם בערוץ 10.
צילומיה של העונה השלישית החלו בפברואר 2011 והיא עלתה לאוויר באוקטובר 2011.[3] לקאסט של העונה השלישית הצטרפו מלי לוי, ירון ברובינסקי, המוזיקאי ישראל ברייט (להקת השמחות) ודקלה אלקסלסי.
במאי 2012 נודע כי הסדרה לא תחזור לעונה רביעית.‏[4]

נלקח מויקיפדיה