סדרה של ספרי פנטזיה

סדרה של ספרי פנטזיה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סדרה של ספרי פנטזיה.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הארי פוטר.

מידע רנדומלי על הביטוי "הארי פוטר":

נוויל לונגבוטום

נוויל לונגבוטום (אנגלית: Neville Longbottom) הוא דמות בדיונית המופיעה בסדרת הספרים הארי פוטר מאת ג'יי. קיי. רולינג. נוויל מתואר כתלמיד עגול-פנים ושכחן. לאורך רוב הסדרה הוא מתואר במצבים שבהם הוא מפגין בלבול וחוסר ארגון, בנוסף להיותו תלמיד בינוני למעט מקצוע תורת הצמחים. אולם, האישיות של נוויל משתנה לאחר שהוא מצטרף לצבא דמבלדור בספר החמישי. הוא זוכה שם לתמיכה רבה מחבריו, ובעקבות כך חל שיפור רב ביכולות הקסם שלו.

נוויל הוא דמות משנית בארבעת הספרים הראשונים, ומופיע בעיקר כדמות קומית. הוא אחד מתומכיו הידועים ביותר של הארי פוטר לאורך כל הסדרה, והופך לחבר טוב של רון ויזלי, הרמיוני גריינג'ר, ג'יני ויזלי ולונה לאבגוד. רולינג הצהירה בעבר כי הספר החמישי היה "נקודת מפנה ממשית עבור נוויל", בעיקר בגלל תפקידו הגדול יותר בספר. היא המשיכה ורמזה כי נוויל ימלא תפקיד עוד יותר חשוב בשני הספרים האחרונים ובמאבק נגד לורד וולדמורט.

רולינג אמרה בעבר בראיון כי "יש הרבה מנוויל בתוכי – התחושה הזאת שאף פעם אתה לא מספיק טוב… הרגשתי זאת פעמים רבות כשהייתי צעירה". כתוצאה מכך היא רצתה שנוויל יפגין אומץ בספר הראשון, שבו נוויל "מוצא את האומץ המוסרי לעמוד כנגד חבריו הקרובים – האנשים שנמצאים בצד שלו" לקראת שיא העלילה. באותו ראיון היא גם אמרה שזה היה "רגע מאוד חשוב עבורי בספר הראשון".

הארי פוטר בויקיפדיה