סגנון במוזיקת הפופ

סגנון במוזיקת הפופ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סגנון במוזיקת הפופ .
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טכנו.

מידע רנדומלי על הביטוי "טכנו":

אפקס טווין (אנגלית: Aphex Twin; נולד באירלנד ב-18 באוגוסט 1971 תחת השם ריצ'רד דייוויד ג'יימס) הוא אמן מוזיקה אלקטרונית המפורסם בזכות עבודתו בתחומים המוזיקליים אסיד טכנו, אמביינט, IDM ודראם נ' בייס. הוא תואר כיוצר בן-זמננו המשפיע ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית ().

ריצ'רד דייוויד ג'יימס נולד ב-18 באוגוסט 1971, בעיר המחוז הקטנה ליימריק שבאירלנד, לזוג הורים וולשים. רוב ילדותו עברה עליו במחוז קורנוול שבדרום-מערב אנגליה. כנער החל לתקלט ולכתוב מוזיקה בסצנת הרייב המקומית תחת הכינוי שבחר לעצמו – Aphex Twin. ב-1991 הוא הקים יחד עם חברו, גרנט ווילסון קלרידג', את חברת התקליטים Rephlex Records, שבאמצעותה הוציא חלק מאלבומיו הראשונים (אלבומים נוספים הופצו תחת החברות הבלגיות Mighty Force ו-R&S Records. לאחר שזכו אלבומים אלו להצלחה עקר ללונדון, שם הוציא לאור כמות מסחררת של אלבומים ו-EP תחת מגוון כינויים (ראה דיסקוגרפיה בהמשך).

ב-1996 החל ריצ'רד לשחרר יותר מוזיקה שהולחנה באמצעות מחשבים וכמו כן אימץ קו מוזיקלי דמוי דראם נ' בייס מעורב בנגינות ילדות נוסטלגיות וצלילי אסיד מעובדים ומוזרים. בסוף שנות התשעים ניכרה עלייה בפופולריות שלו, בין היתר בעקבות הוצאת הסינגלים "Come to Daddy" ו-"Windowlicker" והצגת הקליפים שלהם ב-MTV ובעמודי הכותרת של עיתוני מוזיקה שונים, ביניהם NME.

טכנו בויקיפדיה