נוזל לבישול דגים

נוזל לבישול דגים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: נוזל לבישול דגים .
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ציר.

מידע רנדומלי על הביטוי "ציר":

סִימֶטְרִיָּה (מיוונית: συμμετρεῖν – למדוד ביחד) היא תחושה עמומה של הרמוניה ושיווי משקל, או מושג מתמטי מדויק, המתאפיין בדמיון עצמי, שניתנת לו הגדרה במסגרת החוקים של מערכות פורמליות, כגון גאומטריה ופיזיקה. מכיוון שיש קשר בין שתי המשמעויות, הן נדונות יחד בערך זה. ההיפך של סימטריה הוא אסימטריה.

הסימטריה הידועה ביותר היא סימטריה גאומטרית. עצם גאומטרי נחשב סימטרי אם הפעלת טרנספורמציה לא משנה את אופיו. במקרה כזה אומרים כי העצם משתמר (אינוואריאנט) ביחס לטרנספורמציה. לדוגמה, מעגל שמופעלת עליו טרנספורמציית סיבוב סביב מרכזו יקבל את אותה צורה ומיקום כמעגל המקורי. לסימטריה כזו קוראים סימטריית סיבוב ולמעגל יש אם כן סימטריה סיבובית. סוגי הסימטריות האפשריות לעצם גאומטרי תלויות בקבוצת הטרנספורמציות האפשריות וברשימת התכונות שצריכות להישמר כדי שיחשב שהעצם שמר על אופיו תחת הטרנספורמציה. מאחר שהרכבת שתי טרנספורמציות היא טרנספורמציה בעצמה ולכל טרנספורמציה יש טרנספורמציה הופכית לה שמבטלת אותה, קבוצת הטרנספורמציות שמקיימות סימטריה בפעולתן על גוף מסוים, הן חבורה מתמטית. החבורה הנפוצה ביותר של טרנספורמציות היא חבורת האיזומטריות האוקלידית, ובפרט במישור גאומטרי ובמרחב אוקלידי – קבוצת הטרנספורמציות המשמרות מרחק. איזומטריות אלו מורכבות שלוש הטרנספורמציות הבסיסיות: שיקוף, סיבוב והזזה. לדוגמה, למגן דוד יש שישה צירי שיקוף שעבורם הוא סימטרי, וכן סימטריה סיבובית מסדר 6. סימטריה ביחס להזזה ניתן למצוא במבנים מחזוריים אינסופיים דוגמת סריגי בראבה או ריצוף מחזורי של שטח באריחים זהים.

ציר בויקיפדיה