נביאת זעם שלא מאמינים לה

נביאת זעם שלא מאמינים לה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: נביאת זעם שלא מאמינים לה.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קסנדרה .

קצת על קסנדרה:
קסנדרה (יוונית: Κασσάνδρα), במיתולוגיה היוונית, נביאה צעירה שנענשה בכך שאיש לא שעה לנבואותיה.
באיליאדה ובמקורות יוונים נוספים מסופר כי האל אפולו אהב את קסנדרה, בתם של הקובה ופריאמוס מלך טרויה ואחות תאומה של הלנוס. קסנדרה היא גם אחות של הקטור, פאריס, טרויליוס ועוד כמה אחים ואחיות. אפולו הבטיח לקסנדרה את מתנת הנבואה אם תיענה לחיזוריו. אך לאחר שקיבלה את מתנת הנבואה הנערה חזרה בה ודחתה אותו, והוא קיללה שאף שנבואותיה יהיו נבואות אמת אך איש לא יאמין לה.
קסנדרה חזתה את נפילת עירה טרויה, ואכן איש לא שעה לדבריה. במהלך המלחמה הבטיח אביה להשיא אותה לאותריאונס אם יצליח לגרש את היוונים מטרויה.[1] לאחר כיבוש טרויה אגממנון לקח אותה לפילגש וחזר איתה ליוון. סופה שנרצחה על ידי אשת אגממנון – קליטמנסטרה, לאחר שזו רצחה את בעלה, על כך שהקריב את בתם איפיגניה, כמנחת פיוס לפני המלחמה.[2]
במחזה אגממנון של אייסכילוס קסנדרה חוזה את מותו של המלך היווני אגממנון ושל עצמה ואת נקמת הרצח על ידי אורסטס, בנם של אגממנון וקליטמנסטרה: "הו הבט, סלק מהפרה את השור! היא לכדה אותו בשלמה, ומצוידת בתחבולת קרן שחורה, היא הולמת בו, והוא צונח לתוך מכל מים, זהו רצח בתחבולה בתוך אמבט…לי מחכה נעיצת החנית…במקום מזבח אבי, ממתין לי קרש, עליו יותז דמי החם כשאשחט, אך מן ההרג האלים לא יתעלמו – אדם אחר יבוא לנקום נקמתנו, רוצח אם, גואל לדם אביו".
קסנדרה הייתה ידועה ביופיה, והומרוס מתאר אותה כ"יפה בכל בנות פריאמוס" ואף מכנה אותה "קסנדרה הדומה לאפרודיטת הזהב".[3]

נלקח מויקיפדיה