נאמרה על ידי משה רבנו ובני ישראל לאחר חציית ים סוף

נאמרה על ידי משה רבנו ובני ישראל לאחר חציית ים סוף
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: נאמרה על ידי משה רבנו ובני ישראל לאחר חציית ים סוף.
זוהי הגדרה בת 50 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שירת הים.

מידע רנדומלי על הביטוי "שירת הים":

שירת האזינו היא קטע שירי המופיע בספר דברים, פרשת האזינו, פרק ל"ב. תוכן השיר עוסק בסקירת ההיסטוריה של עם ישראל, מנקודת מבטם של בני ישראל העומדים לפני הכניסה לארץ ישראל.

לפי המקרא, נאמרה השירה לבני ישראל באמצעות משה רבנו לפני מותו (ומכאן שמה הלועזי: "Song of Moses", מילולית: שירו של משה). אלוהים ציווה את משה לקרוא את השירה לעם כדי שתהיה עדות ואזהרה על העתיד לבוא עליהם אם יחטאו:

השירה פותחת בפנייתו של משה אל השמים ואל הארץ "האזינו השמים ואדברה ותשמע הארץ אמרי פי" – הם הנבראים הראשונים (בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ) שיהיו עדים לברית בין הקדוש ברוך הוא לבין עם ישראל. בהמשך ישנה קריאת תוכחה לעם ישראל, על היותם בעברם הלא-רחוק "עם נבל ולא חכם" על שגמלו רעה תחת הטובות שעשה עמהם אלוהים. מתואר כיצד הגן אלוהים על עם ישראל ושמר עליו במדבר, אולם עם ישראל חטא ועבד לאלילים (חטא העגל). לכן ה' כעס, הסתיר את פניו מהעם ועקב כך הצעיד אותם 40 שנה במדבר עד כי לא נותר איש מבן 20 שנה ומעלה מיוצאי מצרים. בהמשך מתוארת אף כמעט השמדה כללית של העם, אך כדי למנוע את חילול שמו בגויים מושיע בסופו של דבר אלוהים את עם ישראל ונוקם בעמים שהרעו לו.

שירת הים בויקיפדיה