משחק מחשב ותיק

משחק מחשב ותיק
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: משחק מחשב ותיק.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קין, דיגר דייב פונג, סופר מריו.

מידע רנדומלי על הביטוי "קין":

אביגדור שִנְאָן (נולד ב-2 בספטמבר 1946) הוא פרופסור אמריטוס בחוג לספרות עברית, ספרות יידיש ופולקלור יהודי והשוואתי באוניברסיטה העברית בירושלים.

אביגדור שנאן נולד בפראג שבצ'כיה, בן למשפחה של ניצולי שואה, עלה לישראל עם הוריו ב-1949, גדל בחיפה ולאחר מכן בכפר אתא ועשה את שירותו הצבאי בחיל המודיעין. בצעירותו היה נגן ויולה ב"תזמורת הנוער הישראלית – גדנ"ע" והופיע ברחבי העולם בשנים 1964-1962. את לימודיו האקדמיים מהתואר הראשון עד השלישי עשה באוניברסיטה העברית בירושלים, תואר ראשון במקרא וספרות עברית, ותואר דוקטור (במסלול ישיר) בספרות חז"ל. נושא עבודת הדוקטור שלו היה "האגדה בתרגומים הארמיים הארץ ישראליים לתורה – עיצובה, תכניה ומיקומה בספרות חז"ל (על פי התרגומים לספר בראשית וקטעים נבחרים משאר החומשים)" והיא נכתבה בהדרכתו של פרופסור יוסף היינימן, שהיה האדם המשפיע עליו ביותר מבחינה מחקרית. הדוקטורט אושר ב-1978. בשנת השתלמות של פוסט-דוקטורט שהה באוניברסיטת קולומביה ובסמינר היהודי התאולוגי שבניו יורק.

בתקופת לימודיו כיהן שנאן כמזכיר האיגוד העולמי למדעי היהדות וערך את פרסומי האיגוד. ב-1979 מונה למרצה בחוג לספרות שבאוניברסיטה העברית, ובשנת 1999 מונה לפרופסור מן המניין. כיהן גם כראש החוג ללימודים כלליים, כראש החוג לספרות עברית וכדיקן הסטודנטים של האוניברסיטה העברית. כן שימש שנים אחדות כמנהל מחלקת "קריית ספר" שבבית הספרים הלאומי והאוניברסיטאי. בשבתונים לימד כפרופסור אורח באוניברסיטת ייל, בסמינר היהודי התאולוגי ובישיבה יוניברסיטי. במהלך השנים לימד גם באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, באוניברסיטת תל אביב ובמכון שכטר ללימודי היהדות. לימד תקופות קצרות יותר במוסדות להשכלה גבוהה נוספים בארצות הברית ובאירופה.

קין בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "סופר מריו":

שיגרו מיאמוטו (ביפנית: 宮本茂, באנגלית: Shigeru Miyamoto, נולד ב־16 בנובמבר 1952) הוא מעצב משחקי וידאו יפני.

מיאמוטו הוא אחד ממעצבי המשחקים המוערכים ביותר בתעשייה. רבים ממשחקיו היו לאבני דרך בתעשיית משחקי הווידאו והוא לעתים קרובות מכונה "אבי המשחקים המודרניים" . בין יצירותיו המפורסמות סדרות המשחקים "דונקי קונג", "סופר מריו" ו"זלדה", וקונסולת המשחק Wii.

נכון לשנת 2009, מיאמוטו מכהן כראש חטיבת הפיתוח של חברת נינטנדו (Nintendo Entertainment Anaylasis and Development), ומחזיק בתואר מנהל בכיר בחברה.

שיגרו מיאמוטו נולד ב-16 בנובמבר 1952, בעיירה הכפרית סונובה אשר בקיוטו, יפן. בילדותו אהב לצייר נופים ולחקור את הטבע הסובב אותו. חוויות מתקופה זו השפיעו רבות על עבודותו בהמשך.

בשנת 1970 החל ללמוד במכללת "קאנאזאווה מוניצ'י לאומנות תעשייתית ומלאכה", לימודים אותם סיים כעבור חמש שנים כמעצב תעשייתי.

ב-1977, שנתיים מסיום לימודיו, נפגש מיאמוטו עם הירושי ימאוצ'י, חבר של אביו ומנכ"ל חברת נינטנדו. הודות למפגש צורף מיאמוטו כחניך במחלקת פיתוח משחקים בתפקיד "אמן צוות", משרה שנתפרה במיוחד עבורו[דרוש מקור].

סופר מריו בויקיפדיה