מראשי עיריית תל אביב

מראשי עיריית תל אביב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מראשי עיריית תל אביב.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מילוא, משה שלוש, שלמה להט .

מידע רנדומלי על הביטוי "מילוא":

זאב מילוא (1922 - ?) היה מהנדס אלקטרוניקה ישראלי, קצין בחיל הקשר והאלקטרוניקה בדרגת אלוף משנה, חתן פרס ביטחון ישראל לשנת 1960.

זאב מילוא נולד בשם ולדימיר מילר בשנת 1922 בממלכת יוגוסלביה. גדל בזאגרב, בירת קרואטיה. לאחר פלישת מדינות הציר ליוגוסלביה, במלחמת העולם השנייה, החל שילוח של יהודים למחנות ריכוז והשמדה, וב-1942 נשלחו לאושוויץ חמישה מבני משפחתו שהתגוררו בווירוביטיצה. בעזרת תעודות מזויפות נמלט מילר לאיטליה. בספטמבר 1943 השתלטו פרטיזנים על האזור שבו שהה, ומילר הצטרף אליהם, ובהמשך פעל כטכנאי רדיו בדרינה.

התחיל ללמוד הנדסת חשמל ביוגוסלביה. בשנת 1949 עלה לישראל וסיים לימודי הנדסת חשמל בטכניון. הצטרף לחיל הקשר והאלקטרוניקה כאזרח עובד צה"ל. בשנת 1960 זכה בפרס ביטחון ישראל, יחד עם סא"ל אלכסנדר רוזן וסרן צבי ורדיאל, על פיתוח בתחום ההצפנה. התגייס לצה"ל בדרגת רב סרן, והתקדם לדרגת אלוף משנה במפקדת קצין קשר ואלקטרוניקה ראשי.

לאחר סיום שירותו בצה"ל מונה בשנת 1978 למנכ"ל "כור תקשורת והתראה", ובתחילת 1986 מונה לסגן מנהל חטיבת איתות ובקרה ב"מוטורולה ישראל".

מילוא בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "משה שלוש":

אילן שחורי (נולד ב-1954) הוא עיתונאי, איש תיירות וחוקר תולדות ארץ ישראל, המתמחה בהיסטוריה של העיר תל אביב.

את דרכו העיתונאית החל שחורי ככתב בשבועון "מעריב לנוער", ובהמשך ככתב ספורט של "מעריב". בשנת 1977 הצטרף למערכת עיתון "הארץ" ושימש במשך כ-5 שנים ככתב בנושאי משטרה ובתי-משפט, צבא וביטחון. לאחר מכן עבר לשמש ככתב הפוליטי של "הארץ" במשך 12 שנים. בשנת 1994 פרש שחורי מ"הארץ" והקים את חברת "תוריסט גייד" שהוציאה לאור את השבועון "תוריסט גייד" לענייני תיירות, נסיעות ורכב.

במסגרת תפקידו ב"הארץ" הירבה שחורי לסקר את העיר תל אביב, לעקוב אחר התכנון והבניה בה ולהשתתף במאבקים ציבורים למען שיפור ושימור פניה של העיר. הוא כתב סדרה ארוכה על ההיסטוריה של העיר וכך הפך לחוקר תולדות העיר תל אביב, במקביל ללימודיו האקדמיים בתחומי תולדות ארץ ישראל.

בשנות ה-2000, שחורי עורך ומפעיל אתר לחובבי תל אביב ועברה, בשם "תל אביב שלי". במקביל, הוא עורך סיורים בעיר וחבר בוועדת השמות לרחובות בעיריית תל אביב. נוסף על כל, פרסם מאמרים בנושא תל אביב בכתבי עת רבים ומשמש מרצה במספר מכללות ומרכזי חינוך.

על ספרו "חלום שהפך לכרך", זכה בפרס נפתלי מטעם מועצת עירית תל אביב ובפרס מטעם משרד הפנים.

משה שלוש בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "שלמה להט ":

אגף כוח האדם (בראשי תיבות: אכ"א, נקרא בעבר אגף משאבּי האנוש) במטה הכללי של צה"ל הוא הגוף המתכנן והמתאם את פעילות הצבת כוח האדם ותנועתו, הטיפול במשאבּי האנוש של הצבא, התכנון מול תקינת אגף התכנון ותנאי השירות של הפרט.

בשנים 2006–2008, עת כהונתו של אלעזר שטרן כראש האגף, נקרא האגף אגף משאבּי האנוש (אמ"ש); ביולי 2008, עם כניסתו לתפקיד של מחליפו אבי זמיר, שונה שם האגף לשמו הקודם – אגף כוח האדם.

ראש אכ"א הוא אלוף מוטי אלמוז, שמונה לתפקיד ב-22 בדצמבר 2016 ונכנס לתפקידו ב-5 בינואר 2017, לאחר פרישתו של חגי טופולנסקי בעקבות עבירת ביטחון מידע.

מבנה אגף כוח האדם הנוכחי מתבסס על מטה המורכב מחטיבות (בדומה ללהקים שבמטה זרוע האוויר והחלל והמספנים שבמטה זרוע הים), מפקדות קציני החיל הראשיים העוסקים בבניין-הכוח שבתחום מקצועיותם, ויחידות עצמאיות אחרות. המבנה ההיררכי של החטיבות, כנהוג ביחידות מטה בצה"ל, מורכב ממחלקות, ענפים ומדורים.

מפקד אגף כוח האדם הוא ראש האגף, קצין בדרגת אלוף. תחתיו נמצא מטה אגף כוח האדם, הגוף העוסק בניהול השוטף של האגף ותהליכי בניין הכוח בו. בראשות מטה האגף עומד קצין בדרגת תת-אלוף, ולמטה האגף כפופים חטיבות, אשר גם עליהן מפקד קצין בדרגת תת-אלוף. חטיבת התכנון ומנהל כוח האדם מהווה את היחידה הראשית באגף, ולצידה פועלות חטיבת הפרט וחטיבת הסגל. שני גופים עיקריים נוספים הם מחלקת משא"ן ולוגיסטיקה ומחלקת נפגעים ובטיחות בדרכים. לאגף כוח האדם כפופים ארבעה חילות: חיל השלישות אשר חייליו מתפעלים היבטים רבים מפעילות האגף, חיל המשטרה הצבאית, חיל החינוך והנוער והחיל הכללי. בראשות כל אחד מחילות אלו עומד קצין בדרגת תת-אלוף.

שלמה להט בויקיפדיה