מקום אשפוז לחולים סופניים

מקום אשפוז לחולים סופניים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מקום אשפוז לחולים סופניים.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הוספיס .

מידע נוסף על הביטוי הוספיס:
הוספיס (מלטינית Hospitium, בארמית "אושפיז", מילולית: "מלון") הוא טיפול ופילוסופית טיפול המתמקדת בפליאציה של חולים סופניים, הקלת הכאב והתסמינים מהם הם סובלים.
השם הוספיס מתייחס בדרך כלל גם לטיפול, לפילוסופיה הטיפולית ולמוסד בו מוענק הטיפול‏.
הטיפול בהוספיס מתמקד בהרגעה של תסמינים של חולים סופניים או חולים חשוכי מרפא, בין אם התסמינים פיזיים, רגשיים, רוחניים או חברתיים.
כניסה לטיפול הוספיס אין משמעו ויתור על טיפולים רפואיים, כי אם החלפת מטרות טיפולים אלו.
מרכיב חשוב נוסף בתחום רפואה זה, מלבד הדאגה לחולה עצמו, הוא הטיפול במשפחתו של החולה והדרכתם בהתמודדות עם הקורה סביבם.
רפואת ההוספיס המודרנית כוללת טיפול מקל לאלו שאינם בני טיפול והבראה בבתי חולים, בתי אבות אך גם מספקת את הטיפול לכל אלו המעוניינים לבלות את ימיהם האחרונים בבתיהם שלהם.
תפיסה זו כבר נוצרה במאה ה-17, אך מרבית העקרונות המנחים תחום זה, לפיהם עובדים העוסקים במקצוע, פותחו בשנות ה-50 של המאה ה-20 על ידי הגברת (Dame) סיסלי סנדרס (Cicely Saunders)‏.
בארצות הברית, ההגדרה הרפאית של טיפול ההוספיס הוא טיפול הניתן לכל אלו המעוניינים בו, בבית או בכל מוסד אחר, אשר מאובחנים כחולים סופניים עם תוחלת חיים הקצרה משישה חודשים.
נכון לשנת 2007, למעלה ממיליון איש קיבלו טיפול הוספיס בארצות הברית לבדה, כאשר האבחנה של רובם הגורף של החולים הייתה סרטן.
אורך הטיפול הממוצע בשירותי ההוספיס של חולים אלו הייתה 65 יום‏.
גם כיום תחום ההוספיס הולך ומתרחב במספר רב של מדינות כגון ישראל, אנגליה וארצות הברית.

נלקח מויקיפדיה

צפה בהגדרות נוספות הקשורות לביטוי מקום אשפוז לחולים סופניים:
בתי חולים
סרטן
סיעוד

מידע רנדומלי על הביטוי "הוספיס ":

לחצו כדי להקטין חזרה

לחצו להגדלה

אנגליה (באנגלית: England ״אִינְגְלַנְד״) היא כיום המרכיב הגדול ביותר מבין החלקים (הקרויים Home Nations; אומות הבית) של הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד. אוכלוסייתה מהווה יותר מ-83% מאוכלוסיית הממלכה המאוחדת ושטחה הוא כשני שלישים מהאי הבריטי. אנגליה גובלת בוויילס במערב ובסקוטלנד בצפון. היא מוקפת בים הצפוני, הים האירי וגובלת בתעלת למאנש.

מקור השם אנגליה הוא בשבט ה"אנגלים" (Angles) שהיה אחד השבטים הגרמאניים. מקור השבט באנגלן (Angeln) שבצפון גרמניה והוא התיישב באנגליה במאה ה-5 ובמאה ה-6. המילה משמשת לעתים מילה נרדפת לכלל הממלכה המאוחדת או לבריטניה. בכתבים יהודיים נקראת אנגליה לעתים בשמות אנגלטירא, אנגליטירא, אנגלטריא (בעקבות השם בלטינית או בספרדית, Inglaterra, מילולית "אדמה אנגלית") או ענגלאנד, הכתיב ביידיש של השם האנגלי/גרמני.

ממלכת אנגליה הייתה ישות פוליטית נפרדת עד שנת 1707, כאשר נוסדה ממלכת בריטניה הגדולה כישות פוליטית מאוחדת. למרות זאת, היא נפרדת מבחינה חוקית מסקוטלנד ומצפון אירלנד, כחלק מהישות "אנגליה וויילס". העיר הגדולה באנגליה, לונדון, היא עיר הבירה של הממלכה המאוחדת.

הוספיס בויקיפדיה