מפיק מוזיקת ראפ

מפיק מוזיקת ראפ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מפיק מוזיקת ראפ.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ראפר.

מידע רנדומלי על הביטוי "ראפר":

דת' רואו רקורדס
אפטרמת' אנטרטיינמנט
אינטרסקופ רקורדס

אנדרה רומל יאנג (באנגלית: Andre Romelle Young), הידוע יותר בשם הבמה ד"ר דרה (באנגלית: Dr. Dre; נולד ב-18 בפברואר 1965 בעיר קומפטון, מחוז לוס אנג'לס) הוא ראפר ומפיק מוזיקלי אמריקאי. דרה הוא אחד ממפיקי הראפ והיפ-הופ (מוזיקה שחורה פופולרית) המצליחים והידועים ביותר. דרה משתייך לקבוצת "החוף המערבי" של ההיפ-הופ האמריקאי, ומזוהה יותר מכל כאיש אשר גילה את הראפרים: סנופ דוג, אמינם, 50 סנט, דה גיים וקנדריק לאמאר, הפיק את אלבומיהם החשובים ופיתח את הקריירה שלהם, וכממציא של תת-הז'אנר המצליח ג'י פאנק (שילוב של גאנגסטה ראפ ופאנק) בתחילת שנות ה-90.

במאי 2014 הגדיר עצמו כ"מיליארדר הראשון בהיפ-הופ" לאחר שאפל רכשה את החברה שייסד, "Beats Electronics", תמורת 3 מיליארד דולר. אולם על פי "פורבס", הונו הכולל הוערך לאחר המכירה בכ-550 מיליון דולר "בלבד".

ב-2015 הכריז כי הוא עובד על אלבום האולפן האחרון שלו, "Compton", על שם העיר בה נולד. באלבום הוא מסכם את שנות הקריירה שלו ומארח אמנים שהפיק וקידם בכל תקופות הקריירה שלו כמו אמינם, קנדריק לאמאר, אייס קיוב וסנופ דוג.

ראפר בויקיפדיה