מעצבת אופנה אנגליה

מעצבת אופנה אנגליה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מעצבת אופנה אנגליה.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רודס, מקרטני, סטלה מקרטני, סנדרה רודס.

מידע רנדומלי על הביטוי "רודס":

ג'ורדן רודס (באנגלית: Jordan Rudess; נולד ב-4 בנובמבר 1956), קלידן יהודי אמריקאי, חבר בלהקת הפרוג מטאל דרים ת'יאטר ובסופרגרופ הרוק פרוגרסיבי ליקוויד טנשן אקספרימנט.

הכשרון המוזיקלי של רודס התגלה עוד בבית הספר היסודי (בכיתה ב') בשעה שניגן על פסנתר, ובעקבות כך קיבל מלגת לימודים שעזרה לפתח את כישוריו. בגיל 9 התקבל ללימודי פסנתר קלאסי בקונסרבטוריון "ג'וליארד" היוקרתי שבניו יורק. בגיל 19, בעקבות חיבתו ההולכת וגדלה לסינתיסייזרים ולז'אנר הרוק המתקדם ובניגוד לעצת הוריו ומוריו, עבר לנגן כקלידן בלהקות רוק אף על פי שרודס מקליט היום גם יצירות קלאסיות ונחשב לפסנתרן וקלידן גדול בשני התחומים.

במהלך שנות ה-80 השתתף רודס בפרויקטים שונים והקליט את אלבום הבכורה שלו Arrival, אך פרץ לתודעת הציבור רק בשנת 1994, שבה הקליט את אלבום הסולו שלו Listen. כתוצאה מאלבום זה נבחר רודס ל"תגלית השנה" בתחום הקלידנים בסקר קוראים שנערך על ידי ה-Keyboard Magazine. בעקבות האלבום והתואר שהוענק לו רודס הזומן להחליף את קווין מור בלהקת דרים ת'יאטר כחבר קבוע, ובאותו זמן הוזמן להופיע יחד עם הלהקה Dixie Dregs. ג'ורדן העדיף להצטרף ל-Dixie Dregs, בעיקר משום שלא רצה להזניח את משפחתו הצעירה.

רודס בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מקרטני":

סר ג'יימס פול מקרטני (באנגלית: Sir James Paul McCartney; נולד ב-18 ביוני 1942) הוא מוזיקאי וזמר-יוצר בריטי. מקרטני ידוע בעיקר בזכות היותו חבר בלהקת הרוק הביטלס, הנחשבת בעיני רבים להרכב המוזיקלי החשוב והמשפיע ביותר במאה ה-20, ופעל בלהקה ככותב, כמלחין, כמבצע וכנגן גיטרה בס. פעילותו של מקרטני בלהקת הביטלס, ושיתוף הפעולה עם חברו ללהקה ג'ון לנון, הובילו לכמה מהשירים הפופולריים ביותר בהיסטוריה של מוזיקת הרוק ובתוך כך הייתה לו תרומה חשובה לשינוי שעברה מוזיקה זו מפורמט של בידור לאומנות של ממש. מקרטני נחשב לזמר-יוצר משפיע מאוד בתולדות המוזיקה הפופולרית. זכה 21 פעמים בפרס הגראמי, נכנס להיכל התהילה של הרוק אנד רול ב-1988 כחבר להקת הביטלס וב-1999 כזמר-יוצר עצמאי, וב-1979 הופיע לראשונה בספר השיאים של גינס כיוצר המצליח ביותר אשר עשרות משיריו התברגו למקומות הראשונים במצעד הפזמונים הבריטי.

לאחר התפרקות להקת הביטלס, מקרטני פנה לקריירת סולו ושיתופי פעולה עם מוזיקאים שונים, והיה ממקימי להקת Wings ‏עמה זכה להצלחה רבה. לצד פעילותו המתמשכת בתחום מוזיקת הפופ עסק מקרטני בהלחנת יצירות קלאסיות ומוזיקה אלקטרונית.

מקרטני בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "סטלה מקרטני":

קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 8 הדפים הבאים, מתוך 8 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

סטלה מקרטני בויקיפדיה