מעונות לגיל הזהב

מעונות לגיל הזהב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מעונות לגיל הזהב.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דיור מוגן .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "דיור מוגן ":
דיור מוגן הוא מרכז מגורים המיועד לבני הגיל השלישי, ומספק להם מגוון שירותי רווחה, בריאות ופנאי. בשונה מבית אבות, דיור מוגן מורכב לרוב ממבוגרים בעלי עצמאות מלאה או חלקית, שאינם נזקקים לשירותים סיעודיים. דיור מוגן, כאמור, תומך גם כן בקשישים, אך הוא מיועד לבני גיל הזהב העצמאיים, אלה המסוגלים לבצע פעולות יום יומיות מבלי להזדקק לעזרה. חשוב לציין, כי הגדרתו של קשיש כעצמאי נתונה למבחנים של גורמי הרווחה.
דיור מוגן מייעד למבוגר שחי בו דירה קטנה, המאובזרת בחדר שינה, בסלון, במטבחון ואף ברהיטים. בסביבת הדירות המצויות במרכז דיור מוגן ניתן למצוא לרוב בית קפה, חדר אוכל, רופא שיניים, חדר כושר ושאר מרכזי בילוי ופנאי עבור האוכלוסייה המבוגרת והעצמאית. בעוד שלטובת מגורים בבית אבות ניתן לקבל מימון ממשלתי, כשמדובר במעבר לדיור מוגן אין אפשרות לקבל מימון שכזה. התשלום עבור חיים במרכז דיור מוגן נעשה באופן פרטי בלבד. רוב המסלולים לצורך חיים במרכז דיור מוגן מחייבים דמי כניסה וכן תשלומים חודשיים עבור אחזקה.
דיור מוגן מאפשר לדייריו לנהל חיי חברה עצמאיים ומלאי פעילות. בתוך כך, דיור מוגן נועד לספק לבני גיל הזהב את כל השירותים החיוניים בשלב זה של חייהם, ביניהם צוותי רפואה וסעד, שמירה וביטחון 24 שעות ביממה, סיוע סוציאלי, סיוע פסיכולוגי, שירותי הסעדה וכמובן אירועי תרבות ופנאי. כמו כן, בתמורה לתשלום חודשי מספק דיור מוגן שירותי ניקיון ותחזוקת חדרים.

נלקח מויקיפדיה