מעבורת חלל אמריקאית

מעבורת חלל אמריקאית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מעבורת חלל אמריקאית.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דיסקברי, אנדוור .

מידע רנדומלי על הביטוי "דיסקברי":

ערוץ דיסקברי (Discovery Channel) הוא ערוץ טלוויזיה בכבלים המופק על ידי חברת Discovery Comunnications ועוסק בעיקר בתכנים מדעים מגוונים, וכן בסרטים תיעודיים, היסטוריה, סרטי טבע, וסרטי אקסטרים. ססמת הערוץ היא "מאתגרים את המוח שלך". בסיסו של הערוץ נמצא במדינת מרילנד, ארצות הברית.

ערוץ דיסקברי החל את שידוריו בשנת 1985, על ידי חברת דיסקברי בע"מ שהיא בין השאר הבעלים של ערוץ אנימל פלנט, TLC (ערוץ למידה), ערוץ הטיולים, ערוץ המדע, BBC אמריקה, הערוץ הצבאי, ערוץ הבריאות.

ערוץ דיסקברי מגיע ללמעלה מ-450 מיליון בתים במעל מ-160 מדינות. במספר ארצות, ערוץ דיסקברי מדובב לשפת המקום, ובחלק מהארצות הוא רק מתורגם. בין השאר, הערוץ מדובב לשפות הבאות: ספרדית, פורטוגזית, איטלקית, דנית, יוונית, רוסית, פולנית, הונגרית, ורומנית. בפולין, בתוספת של 2 דולרים לחודש, ניתן להחליף בין שני ערוצים עם פסקולים שונים; הערוץ המקורי באנגלית (עם תרגום לפולנית) או מדובב לפולנית. בישראל, הערוץ מתורגם לעברית ב"יס" (אפיק 40), וב"הוט" (ערוץ 44), ונמצא בהוט גם בגירסאת ה-HD בערוץ 544.

לערוץ דיסקברי חנויות רבות ברחבי ארצות הברית, שבהם נמכרים בעיקר מתנות ומוצרי מדע, וכן קיימת חנות מקוונת באתר הערוץ. תפקידם של החנויות הוא לשווק ולקדם את הערוץ. בשנת 2005, הפך ערוץ דיסקברי לספונסר הראשי של קבוצת אופניים מקצוענית שנקראה על שמו – קבוצת רכיבת האופניים המקצוענית של ערוץ דיסקברי. באותה שנה, הערוץ אף היה אחד מהספונסרים הראשיים של תחרות הטור דה פראנס.

דיסקברי בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אנדוור ":

אוניית הוד־מלכותו "אנדוור" (באנגלית: HMS Endeavour) הייתה אוניית מחקר של הצי המלכותי הבריטי, עליה פיקד לוטננט ג'יימס קוק בהפלגת המחקר הראשונה שלו אל אוסטרליה וניו זילנד בשנים 1768 – 1771.

האונייה, שהייתה במקורה מובלת פחם בשם "אֶרְל אוֹף פֶּמְבְּרוֹק", נרכשה על ידי הצי המלכותי ב-1768 לשם ביצוע תצפית אסטרונומית באוקיינוס השקט ועל מנת לחקור את הימים סביב "טֶרָה אוֹסְטְרָלִיס אִינְקוֹגְנִיטָה" או "היבשת הדרומית הלא נודעת". שם האונייה הוחלף, והיא הוכנסה לשירות פעיל בצי בשם "בארק הוד־מלכותו אֶנְדֶוור" (His Majesty's Bark the Endeavour).

"אנדוור" הפליגה מפלימות באוגוסט 1768, הקיפה את כף הורן, והגיעה במועד אל טהיטי כדי לצפות במעבר כוכב נוגה על פני השמש של שנת 1769. מכאן הפליגה דרומה אל מרחביו הלא נודעים של האוקיינוס, כשהיא עוצרת באיי הואהין, בורה בורה וראיאטאה ומכריזה עליהם כעל טריטוריה בריטית. בספטמבר 1769 הטילה "אנדוור" עוגן בחופי ניו זילנד, והייתה האונייה האירופית הראשונה שהגיעה לאיים מאז פקדה אותם "הֵיימְסְקֶרְק" של אַבְּל טָסְמָן, 127 שנים קודם לכן.

באפריל 1770 הייתה היא גם לכלי השיט האירופי הראשון שהגיע אל החוף המזרחי של אוסטרליה, שם ירד קוק לחוף באחת מסירות האונייה במקום הנקרא כיום מפרץ בוטני. משם הפליגה צפונה לאורך חופה של היבשת. במימי שונית המחסום הגדולה עלתה "אנדוור" על שרטון וכמעט שטבעה. היא נחלצה מאסון לאחר שקוק הורה להשליך את תותחי האונייה כדי להקל על משקלה והיא התרוממה וצפה מחדש. קוק העלה את האונייה הפגועה על חוף קרוב, שם עמלו מלחיה שבעה שבועות בתיקון ארעי של הנזקים. ב-10 באוקטובר 1770 נכנסה "אנדוור" אל נמל בטוויה (כיום ג'קרטה) באיי הודו המזרחית ההולנדית לצורך תיקונים יסודיים יותר, ואנשי צוותה הושבעו לשמור בסוד את דבר המקומות שגילו. ב-26 בדצמבר יצאה האונייה לדרכה כשפניה מערבה, ב-13 במרץ 1771 הקיפה את כף התקווה הטובה, וב-12 ביולי 1771, לאחר כשלוש שנות שהייה בים, נכנסה אל נמל דובר באנגליה.

אנדוור בויקיפדיה