מסרטי רומן פולנסקי

מסרטי רומן פולנסקי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מסרטי רומן פולנסקי.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טס, ירח מר, פרנטיק .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "טס":
טס (באנגלית: Tess) הוא סרטו של הבמאי רומן פולנסקי משנת 1979 שנעשה על פי הרומן של תומאס הרדי "טס לבית דרברוויל". זהו סיפורה של טס דרביפילד, אישה צעירה בת כפר, המתפתה לאלק דרברוויל האריסטוקרט והעשיר, למעשה זכותו על השם נופלת משלה, כיוון שאביו קנה את השם "דרברוויל", ואילו היא נצר אמיתי לשושלת האריסטוקרטית. את התסריט כתבו ז'ראר בראך, ג'ון בראונג'ון ורומן פולנסקי. פיליפ סארד הלחין את הפסקול המקורי.
פולנסקי הקדיש את הסרט לאשתו, שרון טייט שנרצחה ב-1969. לפני מותה היא נתנה לו את הספר "טס לבית דרברוויל" וציינה שהוא יכול ליצור ממנו סרט נפלא. ההקדשה המופיעה בתחילת הסרט היא "לשרון" ("For Sharon"). בתפקיד טס משחקת נסטסיה קינסקי הצעירה והאלמונית באותה תקופה. אחרי יציאת הסרט התפתחה פרשת אהבים בין פולנסקי לנסטסיה קינסקי.
למרות שהעלילה מתרחשת באנגליה, הסרט צולם כולו בבריטני שבצרפת, כיוון שפולנסקי היה מואשם בארצות הברית על בעילת קטינה, וחשש שיוסגר לארצות הברית אם יגיע לבריטניה.

נלקח מויקיפדיה