מסרטי בריאן דה פלמה, סרט של בריאן דה פלמה

מסרטי בריאן דה פלמה, סרט של בריאן דה פלמה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מסרטי בריאן דה פלמה, סרט של בריאן דה פלמה.
זוהי הגדרה בת 41 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פני צלקת .

מידע רנדומלי על הביטוי "פני צלקת ":

פני צלקת (באנגלית: Scarface) הוא סרט מאפיה (או סרט גנגסטרים) אמריקאי משנת 1932, בהפקתו של הווארד יוז, בכיכובו של פול מוני ובבימויו של הווארד הוקס. התסריט נכתב על ידי בן הכט, על פי רומן משנת 1929 מאת ארמיטאג טרייל. סרט זה הוא אחד מבין קומץ סרטי פשע שנעשו לפני כניסתו לתוקף של קוד הייז.

עלילת הסרט עוסקת במלחמת כנופיות יריבות על השליטה בעיר שיקגו, ועל ניסיונות המשטרה למגר את הפשיעה.

סרט זה היה הבסיס לסרטו של בריאן דה פלמה משנת 1983 בכיכובו של אל פאצ'ינו – "פני צלקת".

בעיצומה של תקופת היובש בארצות-הברית, ביג לואי קוסטילו, הבוס של ארגוני הפשע השולטים בדרום שיקגו, נרצח. הרוצח, ככל הנראה, הוא טוני קרמונטה (פול מוני), שפעל לפי הוראותיו של ג'וני לובו. לובו משתלט על דרום העיר, כאשר טוני לצדו כסגנו, ומוכר לחנויות כמויות גדולות של משקאות חריפים, באופן לא חוקי, ובמקביל – מפעיל אלימות בברים המנוהלים על ידי ארגונים מתחרים.

עם זאת, לובו מזהיר את טוני שוב ושוב, שלא להסתכסך עם הכנופיות האיריות שבצפון העיר, שנמצאות תחת הנהגתו של או'הרה. עם הזמן, טוני מתעלם מאזהרות אלו ויורה לעברם של ברים המתנהלים תחת חסותו של או'הרה, ובכך מושך את תשומת לבה של המשטרה, וכן את תשומת הלב של הכנופיות היריבות. לובו מתחיל להבין כי טוני יצא משליטתו, וכי יש לו שאיפות להחליף אותו בתפקידו כראש הכנופיה. במקביל, טוני מחזר אחרי פופי, חברתו של לובו. תחילה היא מזלזלת בו, אך ככל שהמוניטין שלו עולה – היא מעניקה לו יותר תשומת לב.

פני צלקת בויקיפדיה