מן דג נטול קשקשים

מן דג נטול קשקשים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מן דג נטול קשקשים.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שפמנון.

מידע רנדומלי על הביטוי "שפמנון":

שפמנון המקונג הענק, הוא דג גדול אשר נמצא בסכנת הכחדה ומקורו באגן מזרח אסיה וסמוך לסין. בתרבות התאילנדית, דג זה נחשב קדוש וישנם טקסים מיוחדים לפני מסע הדיג של דג זה.

שפמנון המקונג הענק הוא זן נכחד בנהר המקונג, מקדמי איכות הסביבה השתמשו בסכנת ההכחדה של המקונג בשביל לקדם את שימור הנהר. למרות פרויקטי מחקר אשר נמצאים כרגע בעיצומם, יחסית מעט מאוד ידוע על מין זה. מבחינה היסטורית, הדגים נמצאים מהחלק התחתון של נהר המקונג בוייטנאם עד צפוןהנהר באזור יונאן שהוא פרובינציה של סין, מאכלסים כמעט את כל 4,800 הקילומטרים שהם אורכו של הנהר. בשל איומים, זן זה כבר לא מאכלס את אזור הגידול המקורי שלו. הוא עכשיו מתקיים רק בחלק קטן, מבודד באמצע המקונג. הדגים מתחילים להתאסף במהלך תחילת עונת הגשמים ונודדים במעלה הזרם כדי להשריץ. הם חיים בעיקר בתוך הערוץ המרכזי של הנהר, היכן שהמים בעומק מעל 10 מטרים.

בצעירותו מין זה ניזון מזואופלמקטון בנהר וידוע להיותו קניבלי. לאחר כשנה, הדג הופך להיות אוכל עשב ולבסוף האכלה על בסיס אצות וזחלים הדג מקבל את האוכל שלו מן האצות שצומחות על משטחים סלעיים, כיוון שאין לו כל סוג של מערכת השיניים.

שפמנון בויקיפדיה