ממציא יווני קדום

ממציא יווני קדום
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ממציא יווני קדום.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הרון .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "הרון ":
אנפתיים (בלטינית: Ardeidae), משפחה של עופות בסדרת השקנאים, לשעבר בסדרת החסידאים בעלי גודל משתנה בינוני-גדול, בעל רגלים, צוואר, ומקור ארוכים, וציצית בולטת לראשם. האנפות שוכנות בקרבת מקור מים, ביצות, נחלים וכדומה, וניזונות מבעלי חיים השוכנים במים: צפרדעים, תולעים וכדומה.
שורשי המשפחה מרחיקים עד לתקופת האאוקן המוקדם, לפני כ-55 מיליון שנים. המינים בתת-משפחת אנפות היום מוכרים יותר לחוקרי העופות, ואילו המינים בתת-המשפחות האחרות מוכרים פחות בשל אזור חיותם, שעת פעילותם או תפוצתם המעטה. המשפחה נפוצה בכל היבשות למעט אנטארקטיקה, מינים רבים נודדים בין היבשות וכמעט ואין סוג מסוים ששיך לאזור גאוגרפי יחיד. מינים מסוימים במשפחה חברותיים ביותר, חיים ומקננים בקולוניות ועל העצים, בעוד מינים אחרים, חיים ביחידות ומקננים בין סבכי הביצות.
גינוני ההתנהגות- תנועה, תזונה, רבייה, גידול הצאצאים וכו' הם תוצר של הסביבה בה חי המין, ועל כן מציגה המשפחה מגוון רחב של התנהגויות.
ניצוי המשפחה מיוחד במינו, נוצות מסוימות המרוכזות בטלאים במקומות שונים בגוף, הן נוצות שאינן נושרות או מתחלפות בתקופה מסוימות, אלא מתבלות במהרה. בדרך זו נפטרים מלכלוך ושמן שנצמד להן.

נלקח מויקיפדיה