ממפקדי חיל האוויר הישראלי

הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ממפקדי חיל האוויר הישראלי.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: עזר ויצמן, דוד עברי, הרצל בודינגר, ישראל עמיר, דן חלוץ, חיים לסקוב, אמיר אשל, עידו נחושתן, דן טולקובסקי, מרדכי הוד,יהושע אשל, עמוס לפידות, אהרן רמז, שלמה שמיר, אליעזר שקדי, בני פלד .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "עזר ויצמן":
עזר ויצמן (15 ביוני 1924 – 24 באפריל 2005) היה איש צבא ופוליטיקאי ישראלי שכיהן כנשיאה השביעי של מדינת ישראל לאחר קריירה ארוכה בפוליטיקה הישראלית ובצבא הגנה לישראל.
ויצמן החל את דרכו הצבאית בהתנדבות לצבא הבריטי, במהלכה הפך לטייס בחיל האוויר המלכותי. לאחר מלחמת העולם השנייה הוא הצטרף לאצ"ל ובהמשך להגנה, כטייס בשרות האוויר, ממנו צמח חיל האוויר הישראלי, שלימים היה מפקדו השישי. בתפקידו הבא שימש כראש אג"ם והיה מאדריכלי הניצחון במלחמת ששת הימים.
לאחר שחרורו החל את דרכו הפוליטית בתנועת החרות והליכוד הימניות, מטעמן נבחר לראשונה לשמש כחבר הכנסת וכשר ביטחון. בהמשך הקים את מפלגת המרכז יחד מטעמה שימש כשר בלי תיק בממשלת האחדות ואיתה הצטרף למערך בה היה לסמן שמאלי. ב-1992 פרש מהכנסת ולאחר שנה נבחר, כנציג המערך, לכהן כנשיא המדינה. לאחר שנבחר שנית ב-1998 החלו להתפרסם נגדו חשדות לפלילים. אלו לא הובילו לכתב אישום אך גרמו להתפטרותו מהנשיאות ופרישתו מהחיים הציבוריים בשנת 2000.

נלקח מויקיפדיה