ממכשירי החשמל במטבח

ממכשירי החשמל במטבח
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ממכשירי החשמל במטבח.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מדיח, מצנם, תנור, קומקום.

מידע רנדומלי על הביטוי "מדיח":

מדיח כלים הוא מכונה חשמלית שנועדה לשטוף כלי אוכל ללא מגע יד אדם. קיימים מדיחי כלים לשימוש ביתי ולשימוש מוסדי.

מדיח הכלים הומצא בידי ג'וזפין קוקרן, אשת חברה אמריקאית, במטרה לשמור על כלי החרסינה היקרים שלה. קוקרן שמה לב כי בזמן שטיפת הכלים נשברים חלק גדול מכלי החרסינה וכדי לשמור עליהם החליטה להמציא מכונה שתשטוף את הכלים.

ב-1886 נבנה האבטיפוס הראשון של המדיח וקוקרן רשמה עליו פטנט. מדיח הכלים הורכב מדוד נחושת ובתוכו גלגל שהסתובב בעזרת מנוע חשמלי. על הגלגל הורכבה רשת ברזל, עם מקום לצלחות, כוסות וסכו"ם. כשהגלגל הסתובב, הותזו על הכלים מים חמים עם סבון מלמעלה, ולאחר מכן מים חמים בלבד.

בניגוד לשטיפת כלים ידנית המסתמכת בעיקר על שיפשוף וקירצוף לשם הסרת הליכלוך, משתמש מדיח הכלים בעיקר בריסוס מים חמים ( בטמפרטורה של 55–65 מעלות צלזיוס) לשם פעולת הניקיון. בתחילה, מותזים על הכלים מים שבהם מומסים חומרי הניקוי, ולאחר מכן הם נשטפים בזרם מים נוסף.

התקן הבינלאומי לנפחו של מדיח כלים נקבע על פי גודלם של כלי שולחן סטנדרטיים. כלים אשר חורגים מגודל זה או בעלי צורות מיוחדות עלולים לא להתאים לחלל הניקוי של מדיח הכלים.

מדיח בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מצנם":

קטגוריה זו כוללת מכשירים היוצרים חום לשם בישול מזון.

ערכים חסרים:

דף קטגוריה זה כולל את 19 הדפים הבאים, מתוך 19 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

מצנם בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "תנור":

משאבת חום היא התקן המוציא חום ממאגר חום אחד ומעביר אותו למשנהו, בדרך כלל ממאגר "קר" למאגר "חם". משאבת חום היא המרכיב החשוב ביותר במנגנון של: מקרר, מזגן ואמצעים דומים כגון: מצנני מים, חדרי קירור ומכונות לייצור קרח. שאר הרכיבים של מכשירים אלו הם אמצעי עזר לפיזור האוויר הקר, לפיזור החום ולבידוד, והם מבוססים על טכנולוגיות שהיו קיימות עוד לפני המצאת משאבת החום.

המונח "משאבת חום" משמש בשפת הדיבור בעיקר לשימוש כאמצעי לחימום מים עבור הסקה מרכזית, בריכות שחייה וצרכים דומים אחרים.

לפיתוח משאבות חום ולשימוש בהן, השפעה חשובה על אורח החיים ורמת החיים, במיוחד בארצות חמות. הכנת מזון, אחסונו ושיווקו, נוחות אקלימית בבניינים ובכלי תחבורה, כל אלו השתנו באופן דרמטי בזכות השימוש במשאבות חום.

המונח "משאבה" בהקשר של משאבת חום מייצג אנלוגיה לשאיבת מים: מים מטבעם זורמים ממקום גבוה למקום נמוך, חום מטבעו עובר ממקום בעל טמפרטורה גבוהה למקום בעל טמפרטורה נמוכה. משאבה היא מכשיר ההופך את כיוון המעבר או הזרימה.

אפשר לסווג משאבות חום לפי מקור האנרגיה המשמשת לקיזוז האנטרופיה:

דרך אחרת לסיווג משאבות חום היא לפי הסביבה שאליה נפלט החום בתהליך של קירור ומיזוג, והסביבה שממנה נשאב החום בתהליך של הסקה:

תנור בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "קומקום":

דף קטגוריה זה כולל את 4 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 4 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 48 הדפים הבאים, מתוך 48 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

קומקום בויקיפדיה