ממאמני העבר של נבחרת ישראל בכדורגל

ממאמני העבר של נבחרת ישראל בכדורגל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ממאמני העבר של נבחרת ישראל בכדורגל.
זוהי הגדרה בת 34 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ולדיסלב סקאלי, יוסף מרימוביץ', יעקב גרונדמן, יצחק שניאור, לאיוש הס, לואיס פרננדס, מילובן צ'יריץ', משה וארון, עמנואל שפר, שלמה שרף, שמעון לאומי.

מידע רנדומלי על הביטוי "יוסף מרימוביץ'":

דף קטגוריה זה כולל את 11 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 11 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 751 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

יוסף מרימוביץ' בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יעקב גרונדמן":

שלמה אברמוביץ' (נולד בשנת 1957) הוא עיתונאי, סופר ומשורר, חבר אגודת הסופרים העבריים.

אברמוביץ' החל את דרכו העיתונאית בשבועון "כותרת ראשית" ולאחר מכן היה עיתונאי חוקר ב"ידיעות אחרונות". זכה ב-1996 ב"אות אמיתי" על חשיפת מחדלים ושחיתויות במערכות הממשל והמדינה, על היותו עיתונאי לוחם, ללא מורא וללא משוא פנים ועל אמינות דיווחיו ותחקיריו.

אברמוביץ' כתב משך כ-20 שנה במוספים "7 ימים" ו"המוסף לשבת" והיה אחראי לשורה ארוכה של חשיפות בנושאים ישראליים ובינלאומיים ובהם בין היתר: פרשת הפל קל, כשנה טרם אסון ורסאי; "פרשת השב"כ הקטנה" בלבנון; פרשת הספינה אגוז ומותו של איש המוסד חיים צרפתי שהיה על סיפונה; פרשת הפנסיות הגרמניות – סדרת מאמרים שנפרשה על ארבע שנות עבודה; דליפת המים הרדיואקטיביים מהכור בדימונה למכתש הקטן; סדרה בת 12 מאמרים על ניסיונות החדירה של המאפיה הרוסית לישראל; חשיפת הקרינה בשכונה באמסטרדם, בה התרסק מטוס אל על, שנודעה בשם אסון ביילמר; פרשת מנתח המוח היוגוסלבי, וינקו דולנס.

התחקיר "11 הנידונים" של שלמה אברמוביץ', על אסירים שמתו במחנה המעצר קישון, היווה בסיס לעלילת הסרט "חובו של אהרון כהן" (בכיכובו של משה איבגי (הבמאית עמליה מרגולין, 1999). הסרט זכה ב- Banff World Television Festival בקטגוריית סרטים לטלוויזיה, במסגרת פסטיבל הסרטים בטורונטו.

יעקב גרונדמן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יצחק שניאור":

עוזי דן (נולד ב-28 באוקטובר 1964) הוא עיתונאי, עורך וראש דסק העולם במדור הספורט של עיתון "הארץ", עבד גם בעיתון "חדשות".

דן נולד וגדל בתל אביב, בוגר הגימנסיה העברית הרצליה. את שירותו הצבאי עשה בתותחנים בתקופת מלחמת לבנון הראשונה. דן למד מתמטיקה, סטטיסטיקה ולימודים כלליים באוניברסיטה העברית בירושלים וב-1989 הצטרף למדור הספורט של העיתון "חדשות" כעורך וראש דסק העולם. בעיתון הוא מילא מגוון תפקידי עריכה במדור הספורט ובמחוצה לו, והיה סגן עורך מדור הספורט של העיתון עד סגירתו ב-1993.

אחרי סגירת "חדשות" הצטרף לעיתון "הארץ" ושם הוא שימש כראש דסק בעריכה וראש דסק העולם. לדן טור אישי במוסף של העיתון, ובעל המדור "שווה בדיקה" העונה לשאלות קוראים בענייני ספורט. דן סיקר כמה מתחרויות גביע העולם בכדורגל, אליפויות אירופה בכדורגל, את ליגת האלופות ואליפויות אפריקה וכן את המשחקים האולימפיים.

בדצמבר 2007 זכה עוזי דן יחד עם אברהם טבק מ"מעריב" בפרס משה לרר לעיתונאי הספורט המצטיין, פרס שחולק לראשונה.

יצחק שניאור בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "לאיוש הס":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא כדורגל ישראלי.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "כדורגל ישראלי":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 165 הדפים הבאים, מתוך 165 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

לאיוש הס בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "לואיס פרננדס":

הגביע הצרפתי (בצרפתית: Coupe de France) הוא מפעל כדורגל צרפתי בשיטת גביע (המפסיד יוצא, או "נוקאאוט"), שנוסד בשנת 1917 ומנוהל על ידי התאחדות הכדורגל הצרפתית. הגביע נקרא גם "גביע שארל סימון" על שמו של הכדורגלן הצרפתי שארל סימון שנהרג במלחמת העולם הראשונה. בגביע מתחרות כל קבוצות הכדורגל הרשומות בצרפת, וכן קבוצות ממחוזות צרפת מעבר לים, כמו מרטיניק וגיאנה הצרפתית. בטורניר הגביע של עונת 2013/2014 השתתפו 7,656 קבוצות.

גמר הגביע נערך מדי שנה באצטדיון סטאד דה פראנס בפריז, והמנצחת מעפילה אוטומטית לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. כמו כן, היא זוכה להשתתף בסופר קאפ הצרפתי בעונה שלאחר מכן.

מחזיקת הגביע הנוכחי (2017) היא פריז סן-ז'רמן, אשר גברה בגמר על אנז'ה בתוצאה 1-0.

הגביע הצרפתי נוסד ב-15 בינואר 1917 על ידי ה-CFI (הועדה האינטרפדרלית הצרפתית), אחד הארגונים המקוריים מהם הורכבה התאחדות הכדורגל, והוכרז כמפעל פתוח לכל הקבוצות, מקצועיות וחובבניות (על אף שאז עוד לא נוסד הכדורגל המקצועני בצרפת). המועדונים הגדולים בצרפת התנגדו תחילה לרעיון השתתפותן של כלל הקבוצות, ותמכו במודל הדומה לגביע ה-FA באנגליה, שהיה מוגבל אז לקבוצות הבכירות בלבד. דרישות הסף הנמוכות להשתתפות הובילו לכך שהטורניר הראשון הכיל 48 קבוצות. עד ל-1948, המספר גדל ל-1,000 קבוצות, וכיום הוא מונה מספר של מעל 8,000 קבוצות שונות. המספר העולה של הקבוצות הביא את ההתאחדות להוסיף שלבי מוקדמות, החל מעונת 1919/1920. כיום, הטורניר מכיל מספר משתנה של סיבובי מוקדמות אזוריים, בין 8-10 סיבובים בהתאם לאזור.

לואיס פרננדס בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "משה וארון":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא כדורגל ישראלי.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "כדורגל ישראלי":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 165 הדפים הבאים, מתוך 165 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

משה וארון בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "עמנואל שפר":

דוד בן-שימול (נולד ב-9 במרץ 1961) הוא עיתונאי ספורט בעיתון "ידיעות אחרונות".

בן-שימול החל דרכו המקצועית בשנת 1985 כעיתונאי במקומון "כל העמק והגליל" מרשת "ידיעות תקשורת", בו סיקר את תחום הספורט, החינוך והנדל"ן והיה מופקד גם על עריכת העיתון. בראשית שנות ה-90 היה כתב ספורט של "ידיעות אחרונות" בצפון. בן-שימול כתב פרק על היסטוריית הספורט בגליל והעמקים בספר "אישים ומעשים".

בשנת 1997 עבר לסקר את קבוצות הכדורגל בית"ר ירושלים, מכבי נתניה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה ובהמשך את הנבחרת הצעירה של ישראל בכדורגל. החל משנת 2010 מסקר בן-שימול גם את נבחרת ישראל הבוגרת בכדורגל. במהלך הקריירה העיתונאית היה בן-שימול שליח העיתון לאירועי ספורט בחו"ל, ופרט למשחקי הנבחרות של ישראל סיקר גם את משחקיהן הבינלאומיים של קבוצות ליגת העל, את אולימפיאדת החורף בלילהאמר ב-1994, את אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 21 שנערכה בהולנד בשנת 2007 ועוד.

בן-שימול נבחר מספר פעמים לעיתונאי מצטיין ב"כל העמק והגליל", "ידיעות אחרונות" ו-ynet ספורט.

ילדיו של בן שימול ממשיכים את העיסוק בתחומי היצירה: בתו הודיה בן שימול, זמרת ומורה למוזיקה בהוליווד שבלוס אנג'לס ובנו, הדר בן שימול, הקים חברת צילום עצמאית להפקות טלוויזיה ואירועים.

עמנואל שפר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "שלמה שרף":

גביע המדינה בכדורגל הוא המפעל השני בחשיבותו בכדורגל הישראלי אחרי אליפות המדינה.

משחקי המפעל משוחקים בשיטת נוקאאוט, כאשר המנצחת עולה לשלב הבא והמפסידה מודחת מהמפעל. במפעל יכולות להשתתף כל קבוצות הכדורגל הרשומות בהתאחדות לכדורגל. במפעל 13 סיבובים החל מהסיבוב הראשון בו מופיעות קבוצות מליגה ב' וליגה ג' בלבד, עד לגמר הגביע בו מוכרעת הזוכה. הקבוצות אשר נרשמות למפעל מצטרפות לסבב המשחקים בשלבים שונים. המפגשים בכל סיבוב נקבעים על ידי הגרלה, בה נקבעת גם הקבוצה המארחת את המשחק. החל מעונת 2014/15 משוחקים משחקי רבע הגמר בשיטת בית וחוץ.

ארבעת הסיבובים הראשונים מהווים תחרות גביע פנימית בכל אחד ממחוזות ליגה ב' וליגה ג', כאשר סיבוב ד' הוא שלב משחקי הגמר על גביע המחוז. מנצחות גביע המחוז מליגות ג' (המנצחות בסיבוב ד', קבוצה אחת מכל מחוז בליגה ג') ומנצחות גביע המחוז וסגניותיהן מליגות ב' (המנצחות בסיבוב ג', שתי קבוצות מכל מחוז בליגה ב') מעפילות לסיבוב ו'.

סיבוב ה' משוחק על ידי קבוצות ליגות א' בלבד, בחלוקה למחוזות. המנצחות בסיבוב (8 קבוצות מכל מחוז) מעפילות לסיבוב ו'.

מחזיקת הגביע זוכה בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

שלמה שרף בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "שמעון לאומי":

דוד תדהר (7 ביוני 1897 – 15 בדצמבר 1970) היה קצין משטרה יהודי-ישראלי, בלש פרטי וחוקר חלוצי היישוב. ערך את ה"אנציקלופדיה לחלוצי היישוב ובוניו".

דוד תדהר נולד בז' בסיוון ה'תרנ"ז בשכונת נווה שלום שביפו לאסתר-רחל לבית נירנברג ולמשה-בצלאל טודרוסוביץ. הוא היה בן יחיד להוריו לאחר שששת ילדיהם הקודמים מתו בעודם קטנים.

תדהר היה ספורטאי מצטיין, ובשנת 1913 החל לשחק כדורגל בקבוצת מכבי תל אביב. בשנת 1916 פרש ממשחק והפך לעסקן ספורט. לקראת סוף מלחמת העולם הראשונה שירת בגדודים העבריים. והיה חבר בוועד הסיוע לפליטי יפו, שגורשו בידי הטורקים. הוא השתתף בהגנת יפו בימי מאורעות תרפ"א (1921) והצטרף לארגון "ההגנה". בשנת 1921 הצטרף למשטרת המנדט, שירת כקצין משטרה בירושלים והיה למפקד המשטרה בעיר. בסוף 1924 נישא לרבקה לבית קפילוטו, מיהודי חברון. בשנת 1926 פרש מן המשטרה וייסד משרד חקירות פרטי, אותו ניהל במשך עשרות שנים. בשנת 1927 ירד למצרים מחשש שביקורת שהטיח במשטרת המנדט תביא למעצרו, ובמשך מספר שנים חי בקהיר. בשנת 1931 חזר לארץ ישראל ולעיסוקו כראש משרד חקירות פרטי. תקופה מסוימת שימש אורי אבנרי כעוזר במשרדו. באמצע שנות הארבעים הוציא לאור את "ספריית הראשונים", שערך וכתב הסופר יעקב חורגין. הספריה כללה חוברות ביוגרפיות על ותיקי היישוב. תדהר עסק בעידוד הספורט, בעיקר במסגרת אירגון "מכבי" . כמו כן, הוא ערך את אחד הספרים הראשונים העוסק בתולדות האגודה. היה חבר בלשכת "ברקאי" של ארגון הבונים החופשיים וכתב כמה מהספרים הראשונים בעברית על תולדות האירגון בארץ ישראל. בספטמבר 1970 זכה לפרס השנתי מטעם הוועידה הבין-לאומית השנתית של ארגון הבלשים העולמי עבור פעילותו בתחום הבלשות. נפטר בי"ז בכסלו תשל"א, ונקבר בבית העלמין קריית שאול. הותיר אחריו את רעייתו, רבקה, בן ובת.

שמעון לאומי בויקיפדיה