מכשיר קשר נייד

מכשיר קשר נייד
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מכשיר קשר נייד.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פלאפון, ווקי טוקי.

מידע רנדומלי על הביטוי "פלאפון":

פלאפון תקשורת בע"מ, המוכרת בשם המקוצר "פלאפון", היא ספקית שירות תקשורת סלולרית בישראל והחברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום זה. לחברה היו בסוף שנת 2015 כ-2.651 מיליון מנויים.

בין השנים 2003 ל-2007 סיפקה החברה שירותי תקשורת גם תחת המותג "Esc", שיועד לצעירים. לצד המותג "פלאפון", החברה מספקת כיום שירותי סלולר מוזלים תחת המותגים "וואלה! מובייל", "YouPhone", "Hii Mobile", "Pmobile, "סאווה ו-E-Mobile.

חברת פלאפון תקשורת הוקמה בשנת 1985 על ידי החברות מוטורולה ותדיראן לאחר שמוטורולה זכתה במכרז להקמת רשת טלפוניה סלולרית בישראל בנובמבר 1983. בכך הייתה פלאפון לחברה הסלולרית הראשונה בישראל. הרשת התבססה על טכנולוגיית Advanced Mobile Phone System האנלוגית.

במרץ 1986 הפעילה פלאפון את השירות הסלולרי לציבור. באותם ימים תקשורת סלולרית הייתה מיועדת לפלח שוק המנהלים וצרכנים בעשירונים העליונים. החברה מיצבה את המכשיר ככלי עבודה. בפרסומות הראשונות של החברה נראה השחקן חנן גולדבלט מודיע לברוקר שלו לקנות ולמכור מניות תוך כדי נסיעה. עד תחילת שנות ה-90 היו לחברה אלפים בודדים של מנויים. מכשירי הטלפון, כולם מתוצרת מוטורולה, היו כבדים ומגושמים ולכן רובם הותקנו בכלי רכב ולא היו נישאים.

פלאפון בויקיפדיה