מי שעבר לחיות בארץ אחרת

מי שעבר לחיות בארץ אחרת
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מי שעבר לחיות בארץ אחרת .
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מהגר.

מידע רנדומלי על הביטוי "מהגר":

אנשיל פפר (נולד ב-22 ביוני 1973) הוא עיתונאי ופובליציסט ישראלי, אשר כיום משמש כשליח עיתון "הארץ" ללונדון.

פפר נולד במנצ'סטר שבבריטניה למשפחה ממוצא פולני, בנם הבכור מבין ששת ילדיהם של דוד, יבואן רהיטים, ומרים (לבית טננבאום), מזכירה רפואית. קיבל השכלה פורמלית בבית ספר יהודי. בשנת 1981 עלתה משפחתו לישראל, השתקעה בירושלים, בה עשה אביו הסבה לתחום המחשבים. פפר גדל בבית שבו היה לספרות מקום מיוחד והעביר שעות רבות בקריאת ספרים.

התחנך בבית הספר היסודי של רשת החינוך "חורב", ולאחר מכן בישיבה התיכונית של הרשת בירושלים. לאחר שהשתחרר מהשירות הצבאי בגולני, חזר ללמוד הוראה ורבנות בישיבת מעלה אדומים אך לא סיים את ההסמכה לרבנות, והחל לעבוד במשרה חלקית ככתב לענייני חרדים במקומון הירושלמי "כל העיר" בירושלים. במקביל, שימש כמחנך ומורה לתנ"ך ולתלמוד בתיכון המדעי "מוריה", ולאחר שנה החליט לעזוב את מקצוע ההוראה בשל תחושתו שקיים מרוץ נגד הזמן בבתי הספר שלא מאפשר התקדמות עם התלמידים.

פפר שימש במגוון תפקידי עריכה וכתיבה בעיתונות הישראלית. ככתב ב"כל העיר", עבר לסקר את תחום החינוך, ופרסם טור מזדמן בשם "סרג'נט פפר" אותו כתב כששהה במילואים, וכן טור קבוע "בס"ד" שעסק בחברה החרדית. פרסם כתבות בנושאים אלו גם במגזינים העין השביעית וארץ אחרת.

מהגר בויקיפדיה