מיקום האקדמיה הצבאית של ארה"ב

מיקום האקדמיה הצבאית של ארה"ב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מיקום האקדמיה הצבאית של ארה"ב.
זוהי הגדרה בת 29 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: וסט פוינט .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "וסט פוינט ":
האקדמיה הצבאית של ארצות הברית היא אקדמיה צבאית השייכת לצבא ארצות הברית. נמצאת בבסיס וסט פוינט שבמדינת ניו יורק, כ-80 קילומטר צפונית לעיר ניו יורק. מתחם וסט פוינט נבנה בשנת 1778, והוא המתחם הצבאי הפעיל הוותיק ביותר בארצות הברית.
הלימודים באקדמיה אורכים ארבע שנים, ובסופן מקבל הבוגר תואר ראשון במדעים (כ-15 מסלולי התמחות לבחירה) ודרגת לוטננט משנה. הבוגרים נדרשים לשרת חמש שנים בשירות פעיל, ושלוש שנים נוספות בשירות מילואים. באקדמיה לומדים כ-4,000 צוערים, כ-16 אחוז מהם נשים. נשים התקבלו לאקדמיה משנת 1976.
מבצר וסט פוינט נבנה בשנת 1778, בשיאה של מלחמת העצמאות האמריקנית, ביוזמת הגנרל ג'ורג' וושינגטון, מפקד הצבא האמריקני. הוא הוקם במטרה לשלוט על תנועת הספינות הבריטיות בנהר הדסון, ונחשב לאחת העמדות החשובות ביותר באמריקה בתקופת המלחמה.
האקדמיה הצבאית נוסדה ב-16 במרץ 1802, על ידי נשיא ארצות הברית תומאס ג'פרסון. במהלך המאה ה-19, מקצוע הלימודים העיקרי באקדמיה היה הנדסה אזרחית, ובוגרי המוסד עסקו בבניית התשתיות ברחבי ארצות הברית. בעקבות מלחמת העולם הראשונה הושם דגש על כושר גופני, ביוזמת מפקד האקדמיה דאז דאגלס מקארתור.

נלקח מויקיפדיה