סוג תכשיט, סוג של תכשיט

סוג תכשיט, סוג של תכשיט
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מין תכשיט, סוג של תכשיט.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חפת נזם ענק, טבעת סיכה עגיל, צמיד, שרשרת תליון, פירסינג, טבעת אירוסין טבעת מצב רוח טבעת רגל מחרוזת תפילה צמיד רגל שרשרת בטן .

מידע רנדומלי על הביטוי "צמיד":

צמיד חברות הוא צמיד שניתן לאדם כסמל לחברות. על אף שהגדרה זו אינה כוללת את האופן בו צמיד נעשה או את החומר ממנו עשוי, לרוב מדובר בעבודת מקרמה (מלאכת יד היוצרת טקסטיל על ידי קשירת חוטים) שנעשית בחוטי רקמה. צמידים אלו יכולים להיות בכל רוחב, עשויים מכל סוגי החוטים וקשורים בטכניקות שונות. לעתים מכילים הצמידים חרוזים וכפתורים, ולעתים מוצרים אחרים כמו מחזיקי מפתחות, תיקים וחגורות נוצרים בהתבסס על שיטות הקשירה האופייניות לצמידים.

צמידי חברות הם סוג של מקרמה, לכן הכנתם כוללת קשירת קשרים. ישנם מספר קשרים המשמשים בסיס להכנתם של חלק גדול מן הצמידים, ביניהם קשרי מוט וקשר שטוח. להלן רשימה של מספר קשרים שימושיים:

קשר מוט (Double Half Hitch) הוא קשר קביעה המבוצע באמצעות חבל על מוט, ומורכב משני קשרי חצי-קביעה (Half Hitch). במקרה של צמידי חברות, הוא מבוצע באמצעות חוט הנקשר על חוט סטטי. ישנם ארבעה קשרי מוט אותם ניתן להרכיב בדרך זו, כאשר השוני ביניהם הוא כיוון הקשירה והחוט בו משתמשים (ראה איור מספר 1). התוצאה הסופית של כל הקשרים נראית זהה בצידו הקדמי של הצמיד, לכן קשה להבחין אילו מן הקשרים נעשו והיכן מבלי להביט בתרשים. ארבעת הקשרים הם:

צמיד בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "פירסינג":

סספנשן הוא הליך של תליית בני אדם בעזרת ווים אשר מוחדרים לגוף על ידי ניקובו. פירסים אלו זמניים ומבוצעים זמן קצר לפני ביצוע התלייה.

התהליך עדין במיוחד ומתבצע לרוב על ידי אנשים המומחים בתחום התלייה על מנת להימנע מפציעות רציניות. תליית בני אדם מצריכה קבוצה של אנשים האחראיים על ההכנה להליך ועל ביצועו. זמן התלייה עצמו קצר משמעותית ביחס לזמן ההכנות, אם כי לעתים הנתלה נשאר תלוי במשך שעות מרובות. גוף הנתלה נסקר בתחילה על מנת להחליט על מיקום הווים, מספרם, והגודל הרצוי שלהם על מנת להרים את הנתלה. פעמים רבות, הווים ממוקמים מסביב לכתפיים, בזרוע העליונה ובגב וכמו כן מסביב לברכיים. מציאת המקום הנכון לתקיעת הווים והמיקום הנכון מצריכה הבנה בסיסית בגאומטריה והבנה מעמיקה באנטומיה והפיזיולוגיה של גוף האדם וכן בעמידות העור. אם מספר הווים נמוך מדי העור לא יהיה מסוגל לשאת את משקל הגוף וייקרע. המשקל שכל וו נושא חייב להיות שווה בכל הגוף. מנגנון של גלגלות וחבלים משמש לנשיאת הנתלה לאחר תקיעת הווים בגוף. ההרמה מתבצעת באיטיות ובזהירות על מנת להרים את הנתלה לגובה של 30-60 ס"מ גובה אשר בו יישאר הנתלה באוויר ללא תנועה, לזמן שנקצב מראש. אולם, על פי סוג התלייה, לעתים יהיה חופש תנועה מסוים לגוף התלוי.

פירסינג בויקיפדיה