סוג תבלין, מסוגי התבלינים

סוג תבלין, מסוגי התבלינים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מין תבלין, מסוגי התבלינים.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הל, קצח שום צלף מלח, חרדל געדה בהרט זעתר פלפל כמון, מיורן זעפרן חמציץ טבסקו טונקה גארום אריסה, פפריקה ציפורן קינמון שומשום כורכום, אזוביון, מי ורדים .

מידע רנדומלי על הביטוי "הל":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא מזון.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "מזון":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 374 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

הל בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אזוביון":

אזוביון דגול (שם מדעי: Lavandula stoechas) הוא בן-שיח רב-שנתי לא נפוץ ממשפחת השפתניים. הוא גדל על קרקעות חול-חמרה, במישור החוף ולמרגלות החרמון. הצמח עשוי להגיע עד לגובה של 70 ס"מ. ענפיו מעוצים בחלקם התחתון, ועליו צרים וארוכים. כל חלקי הצמח העיליים מכוסים שערות, חלקן שערות בלוטיות המכילות שמן ארומטי בעל ריח מיוחד. הפריחה היא בחודשים פברואר עד מאי והיא בצבע ארגמן – סגול.

לאזוביון הדגול פרחים קטנים ולא בולטים, המסודרים בתפרחות צפופות. בראש כל תפרחת ישנה ציצית של חפים סגולים. ציצית זו משמשת ככל הנראה כ"דגל" (מכאן שם המין) שמטרתו למשוך את המאביקים ממרחק, תפקיד שברוב מיני הצמחים ממלאים עלי הכותרת של הפרח.

אזוביון בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מי ורדים ":

מי זְהֵר (נקרא גם "מי פריחת הדרים", באנגלית "מי פרח התפוז") הם תרחיף – תוצר לוואי של תהליך זיקוק של ניצני פריחת פרחי ההדרים. באופן מסורתי, מופקת התמצית מפרחי תפוזי חושחש. התמצית משמשת בעיקר כתבלין. היא בעלת ריח הדרים חזק וטעם מעט מתוק.

כתרחיף כוללים מי הזוהר מולקולות שמן אתרי טבעי שמכילים פרחי ההדרים, והתמצית מתפזרת יפה במים. הפקת מי זהר נעשית בתהליך בו מחממים את הפרחים באדים, אל אדי המים נוסף ריחם של הפרחים ומולקולות השמן שבהם, בהמשך האדים פוגשים משטח זכוכית שמקרר אותם בבת אחת ומשיב אותם למצב צבירה נוזלי. המים הפכו למבושמים בפרחים ומעליהם שכבה דקה של שמן. לפני השימוש מנערים את הבקבוק כדי להשתמש במים מעורבבים בשמן.

ברפואה המסורתית, מיוחסת למי זהר גם השפעה בריאותית, לאחר שהיה ממושכת בשמש ללא הגנה מספקת. מריחה של הנוזל על הפנים, ובעיקר על המצח, נחשבת למועילה ולמקלה, ובוודאי מרעננת.

מי ורדים בויקיפדיה