מילוי קש בגוויה של בע"ח

מילוי קש בגוויה של בע"ח
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מילוי קש בגוויה של בע"ח.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פחלוץ.

מידע רנדומלי על הביטוי "פחלוץ":

גליה יהב (3 באפריל 1968 – 16 באוקטובר 2016) הייתה אמנית, אוצרת ומבקרת אמנות ישראלית.

יהב נולדה וגדלה בתל אביב. בשנים 1990–1994 למדה לימודי אמנות במדרשה לאמנות של המכללה האקדמית בית ברל ולאחר מכן למדה תאוריה וביקורת בבית הספר קמרה אובסקורה בהנחייתה של אריאלה אזולאי, והשלימה תואר שני בחוג לפרשנות וביקורת באוניברסיטת בר-אילן.

יהב הייתה עורכת משנה בכתב העת לאמנות סטודיו, כתבה במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות וכן הרצתה במדרשה לאמנות. בשנת 1999 כתבה את מדור האמנות של בגאווה – מגזין הקהילה ההומו-לסבית בישראל, ובתחילת שנות האלפיים ערכה את מדור האמנות במגזין Time Out תל אביב. בספטמבר 2011 מונתה למבקרת אמנות בהארץ.

עבודתה האמנותית עוסקת בסוגיות פמיניסטיות ומגדריות. בסרט "Blind Spot"‏ (1999) הציגה אירועי אוננות המצולמים בבית; העבודה "פסטרמה דבש או ארכיון אהבה" (1998) הציגה מזכרות ממאהביה ומאהבותיה: תצלומים, חפצים וטקסטים.

תמיד האמנתי שאמנות אינה צריכה להיות ‘טובה', מעניינת אותי אמנות שנויה במחלוקת: אם תערוכה אינה מחליקה בנוחות בגרון, מביכה, צורמת או משאירה משהו שעוד אפשר לחשוב עליו למחרת, זה הישג.

פחלוץ בויקיפדיה