מטריה לימי הקיץ

מטריה לימי הקיץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מטריה לימי הקיץ.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שמשיה.

מידע רנדומלי על הביטוי "שמשיה":

מרי פופינס (אנגלית: Mary Poppins) היא דמות שיצרה פמלה לינדן טרוורס, המופיעה בשמונה ספרים ובסרט קולנוע של וולט דיסני.

ספרי מרי פופינס זכו להצלחה רבה ותורגמו לשפות רבות, אך הסרט של וולט דיסני הוא שפרסם את הדמות ברחבי העולם כולו. רק בגיל 80 גילתה טרוורס שאת הרעיון לאומנת מעופפת קיבלה מסיפור שהמציאה בילדותה, כדי להעלים את הבהלה והנטישה שחשה כאשר אמה יצאה מהבית בהכרזה שהיא הולכת להתאבד בנחל ליד ביתם.

מרי פופינס היא אישה מסתורית העוסקת בקסמים, שנכנסת לבית משפחת בנקס בשדרת עץ הדובדבן 17 למלא תפקיד של אומנת לילדי המשפחה, ומאז הגעתה דבר במשפחה אינו כפי שהיה טרם הגעתה. מאיירת הספרים הראשונים הייתה מרי שפארד, בתו של מאייר הספר פו הדוב, ארנסט שפארד.

בשנת 1934 יצא לאור הספר הראשון בסדרת ספרי "מרי פופינס", אותו כתבה טרוורס בזמן שהחלימה ממחלה. לאור הצלחת הספר פנתה טרוורס לכתוב סדרה של ספרי "מרי פופינס", דבר בו השקיעה את כל חייה. ספרי הסדרה הם:

בשנת 1964 קיבלו אולפני דיסני את הזכויות להפיכת הספר לסרט לאחר ניסיונות מרובים שהחלו כבר בשנת 1948, וכך התפרסמה בכל רחבי העולם הדמות החמה והאוהבת של האומנת שבאה עם הרוח.

שמשיה בויקיפדיה