מטמנה, אתר אשפה

מטמנה, אתר אשפה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מטמנה, אתר אשפה.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מזבלה.

מידע רנדומלי על הביטוי "מזבלה":

מזבלה הוא אתר חדשות ובלוג ישראלי שנוסד ביוני 2006 על ידי גיא דיין ודורי בן ישראל, ועוסק בסיקור חדשותי של עולם הדיגיטל המתחדש עם עדכונים וכתבות מהקשת הרחבה של עולמות הפרסום, שיווק, יחסי ציבור, קריאייטיב ותקשורת.

"מזבלה" הוקם ביוני 2006 על ידי גיא דיין ודורי בן ישראל, במהלך לימודי קופירייטינג ב'הבצפר', בית הספר של איגוד חברות הפרסום. האתר, שהיה לאחד הבלוגים העצמאיים הראשונים בישראל, התמקד בתחילה בסיקור עולם הפרסום הישראלי, תוך הצגת קמפיינים חדשים וטורים אישיים לצד ביקורת על משרדי פרסום וחדשות ברנז'ה בדבר מינויים, רכילות ותקציבים חדשים.

בדצמבר 2006 הרחיבו דיין ובן ישראל את פעילות האתר והקימו זרוע עצמאית נוספת בשם Mizbala – Creative Agency שהעניקה שירותי רעיונאות והפצה למפרסמים בארץ ובעולם, תוך שימוש בבלוג כצינור הפצה מרכזי.

בנובמבר 2008 נבחר הבלוג במסגרת "טקס פרסי האינטרנט הישראלי" שנערך על ידי אתר וואלה! NEWS וחברת בזק בינלאומי, לאחד מהבלוגים הטובים בישראל. בין השנים 2009 ל-2011 נבחר על ידי אתר mako לאחד מ-100 האתרים הטובים בישראל.

ביוני 2009 זכה סרטון פרסומת אינטראקטיבי שנעשה על ידי "מזבלה" ביחד עם הפרסומאי רועי כהן, במקום הראשון בתחרות בינלאומית של אתר שיתוף הווידאו YouTube ופסטיבל הפרסום בקאן. דיין, כנציג "מזבלה", הוטס על ידי YouTube לפסטיבל קאן שם השתתף בתחרות הפרסום לצעירים Young Lions.

מזבלה בויקיפדיה