מחנה צה"לי באזור המרכז

מחנה צה"לי באזור המרכז
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מחנה צה"לי באזור המרכז.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: צריפין.

מידע רנדומלי על הביטוי "צריפין":

יחידת לוט"ם (בין אמצע שנת 2013 לשלהי 2015, נכתב השם באופן רשמי ללא גרשיים, "לוטם") היא יחידה באגף התקשוב בצה"ל, המרכזת את נושאי התקשוב. לוט"ם, הידועה בהגדרה "היחידה הטכנולוגית לתקשוב מבצעי", מספקת שירותים שונים בתחומי התמחותה ליחידות צה"ל השונות ולגופים ביטחוניים נוספים.

ייעוד היחידה הוא ייזום, פיתוח, הקמה, תפעול ותחזוקה של מערכי תקשוב אינטגרטיביים כלל-צה"ליים, גיבוש ארכיטקטורה ותקנים טכנולוגיים תקשוביים עבור כלל צה"ל. משימה זו כוללת:

רבים מהמיזמים של לוט"ם נחשבים מסווגים. חלק מהמיזמים שזכו לפרסום:

סמל מחלקת מצפ"ן

סמל מחלקת מצו"ב

סמל מחלקת מעוף

סמל מחלקת ממר"ם

סמל מחלקת חושן

היחידה הוקמה ב־3 במרץ 2003 כמסגרת לתוכה התמזגו מספר יחידות, שהיו קודם לכן בחיל הקשר ובחטיבת התקשוב המטכ"לית. שמה של היחידה נבחר על ידי מפקדה הראשון, תא"ל יהוא אבן זהב, על-שם בתו, והוצמדו לו ראשי התיבות "היחידה לתקשוב וטכנולוגיות מידע".

יחידות לוט"ם שוכנות במספר בסיסים במרכז הארץ, כאשר בסיסה המרכזי של היחידה נמצא במחנה צריפין. ישנה תוכנית לרכז את כל יחידותיה של מסגרת זו בבאר שבע, במסגרת פרויקט הקמפוס הטכנולוגי שיוקם בצמוד לאוניברסיטת בן-גוריון, אליו יועברו כמעט כל יחידות אגף התקשוב.

צריפין בויקיפדיה