מושב ליד קרית מלאכי

מושב ליד קרית מלאכי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מושב ליד קרית מלאכי.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: כפר אחים, כפר הריף .

קצת על כפר הירף:
כפר הרי"ף הוא מושב בגבול השפלה ומישור החוף הדרומי, סמוך לקריית מלאכי. שייך למועצה אזורית יואב והגדול ביישוביה. ממזרח למושב זורם נחל הרי"ף ששמו כשם המושב. בסביבתו מספר בארות. המושב הוקם בסוף שנת 1956 על ידי עולים אמידים ממרוקו. לאחר מכן הצטרפו אליו עולים מפולין וממדינות אחרות במזרח אירופה ואילו העולים ממרוקו עזבו ברובם הגדול את המושב.
עם הקמתו השתייך לסקטור "המעמד הבינוני" – קבוצת מושבים שהעולים שיושבו בהם שלמו עבור המשק שהקימו, בניגוד למרבית המושבים שקיבלו את נכסיהם ללא תשלום מהממשלה. כיום שייך ארגונית לתנועת "האיחוד החקלאי".
נקרא על שמו של הרי"ף הוא הרב יצחק אלפסי, מגדולי הפוסקים, שחי בעיר פס שבמרוקו בימי הביניים.
במושב שכונת בנים גדולה ממזרח ליישוב הוותיק.
בשנים האחרונות עוסקים מרבית תושביו בעבודות חוץ ובודדים ממשיכים לנהל משק חקלאי. בין הענפים המרכזיים: מטעים, כרמים, פרדסים, שלחין, פרחים ולולים.
למושב אגודה שיתופית לחקלאות.
נילקח מויקיפדיה

קצת על כפר אחים:
כפר אחים הוא מושב במישור חוף יהודה, ממוקם כקילומטר צפונית מזרחית לעיר קריית מלאכי בסמוך לקטע כביש בין צומת מלאכי(קסטינה) לצומת מסמיה(ראם) בו חופף כביש 3 לאורך כ-4 קילומטרים לתוואי של כביש 40. המושב שייך למועצה אזורית באר טוביה.
היישוב הוקם בשנת 1949 על ידי עולים דתיים מרומניה והונגריה בסמוך לחורבות הכפר הערבי קסטינה ובשטחי אדמותיו. המושב נקרא בתחילה "קסטינה א'" וגם "יחיאל" עד שנקבע השם "כפר אחים" על ידי המתיישבים עצמם, על שמם של האחים צבי ואפרים גובר, בניהם של מרדכי ורבקה גובר מהמושב הסמוך כפר ורבורג, שנפלו במלחמת העצמאות. המושב היה המושב הדתי הראשון שהצטרף להסתדרות. בשנת 1949 חברי המושב נמנו עם סיעת העובד הדתי בהסתדרות‏.
נלקח מויקיפדיה