מושב ברמות מנשה

מושב ברמות מנשה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מושב ברמות מנשה.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: עמיקם .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "עמיקם ":
עמיקם הוא מושב באזור מערב רמות מנשה, ליד זכרון יעקב, השייך למועצה אזורית אלונה.
היישוב הוקם בשנת 1950 על ידי עולים מצפון אפריקה ועל ידי פליטים יהודים סינים שנמלטו מהמהפכה הבולשביקית לחבל מנצ'וריה. היישוב הוקם בעזרת תנועת חירות בית"ר, שדאגה להביא את העולים מסין ולהקים את המושב. משפחות נוספות הגיעו גם ממזרח אירופה וצפון אפריקה. בשנת 1956 קלט המושב משפחות יוצאי פולין שהגיעו אחרי מלחמת העולם השנייה. בתקופה הראשונה להקמת היישוב גרו הילדים והנשים בשולי פרק ז'בוטינסקי שליד בנימינה. החיים במושב היו קשים מאד. הסוכנות היהודית היא זו שתרמה להקמת המושב. משפחות רבות מהמקימים גרות עד היום במושב.
חלק מהמשפחות עוסקות בחקלאות הכוללת מטעים של אפרסקים, שזיפים, נקטרינות, שסק ועוד. כיום מונה המושב כ-145 משפחות. במושב ישנו בית ספר יסודי "תל"י אלונה". המושב ידוע בשל המרחבים הפתוחים המרהיבים ביופיים שמושכים מטיילים רבים אליהם ובחיות הרבות שקיימות שם ואלה שמגיעות אליו בתקופות שונות של השנה,כמו בז אדום שמגיע מארצות הקור אל עמיקם. בתחומי המושב מעיינות רבים הידועים לכל,אך יש גם מעיינות שאותם רק חברי המושב מכירים ושומרים עליהם בסוד.

נלקח מויקיפדיה