מושב במישור החוף הדרומי, נוסד ב-1950, נקרא על שם מנהל קרן היסוד שנהרג בפיצוץ בבנייני המוסדות הלאומיים בירושלים

מושב במישור החוף הדרומי, נוסד ב-1950, נקרא על שם מנהל קרן היסוד שנהרג בפיצוץ בבנייני המוסדות הלאומיים בירושלים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מושב במישור החוף הדרומי, נוסד ב-1950, נקרא על שם מנהל קרן היסוד שנהרג בפיצוץ בבנייני המוסדות הלאומיים בירושלים.
זוהי הגדרה בת 110 אותיות. לחיפוש קל יותר של תשובות לתשחצים במנועים החיפוש תוכלו לחפש באופן הבא: "מושב במישור החוף הדרומי, נוסד ב-1950, נקרא על שם מנהל קרן היסוד שנהרג בפיצוץ בבנייני המוסדות הלאומיים בירושלים תשחץ" להתמקדות טובה יותר.
אתר זה מספק לכם עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות עבור מושב במישור החוף הדרומי, נוסד ב-1950, נקרא על שם מנהל קרן היסוד שנהרג בפיצוץ בבנייני המוסדות הלאומיים בירושלים מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
אם לא מצאתם את התשובה שחיפשתם פה, נסו אולי את פותר התשבצים האוטמטי שלנו.

אפשרויות: תלמי יפה.

ביטויים דומים: מושב במישור החוף הדרומי, נוסד ב-1950, נקרא על שם מנהל קרן היסוד שנהרג בפיצוץ בבנייני המוסדות הלאומיים בירושלים תשבץ, מה זה מושב במישור החוף הדרומי, נוסד ב-1950, נקרא על שם מנהל קרן היסוד שנהרג בפיצוץ בבנייני המוסדות הלאומיים בירושלים בתשחץ, מה הפירוש של מושב במישור החוף הדרומי, נוסד ב-1950, נקרא על שם מנהל קרן היסוד שנהרג בפיצוץ בבנייני המוסדות הלאומיים בירושלים בתשחץ.