מוזיקה אמריקאית עממית

מוזיקה אמריקאית עממית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מוזיקה אמריקאית עממית.
זוהי הגדרה בת 21 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קאנטרי .

קצת על מוזיקת קאנטרי:
מוזיקת קאנטרי (אנגלית: Country, קרויה גם קאנטרי וווסטרן) היא תערובת של מוזיקה מסורתית ופופולרית, אותה ניתן למצוא, באופן מסורתי, בדרום ארצות הברית ובכמה מחוזות בדרום מזרח קנדה, שהחלה להתפתח במהירות שנות ה-20 של המאה ה-20.‏[1]
מוזיקת הקאנטרי סיפקה את שני אמני הסולו המוכרים ביותר בכל הזמנים. אלוויס פרסלי, שנודע בתחילת הקריירה שלו כ"חתול ההילבילי" והופיע באופן קבוע בתוכנית הרדיו "לואיזיאנה היירייד"[2], שהייתה אחת מתוכניות הרדיו המפורסמות ביותר בארצות הברית, באותם הזמנים, שהמשיך והפך לאחת הדמויות שהגדירו את מוזיקת הרוק אנד רול עם הופעתה. השני, הוא המוזיקאי בן זמננו, גארת' ברוקס, שלזכותו מכירות של יותר מ-128 מיליון אלבומים, שהוא אומן הסולו, יליד ארצות הברית, בעל המכירות הרבות ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית.
בעוד שמכירות האלבומים של רבים מסוגי המוזיקה השונים סבלו מירידה משמעותית מאז שנת 2005, המשיכה מוזיקת הקאנטרי להנות משנים טובות בעשור הראשון של המאה ה-21. בששת החודשים הראשונים של 2006, גדלו המכירות של אלבומי מוזיקת קאנטרי בארצות הברית ב-17.7% ל-36 מיליון. זאת ועוד, ההאזנה למוזיקת קאנטרי ברחבי ארצות הברית נשארה יציבה לאורך כמעט כל העשור, ומגיעה ל-77.3 מיליון מאזינים בוגרים מידי שבוע, וזאת לפי סוכנות דירוג האזנת הרדיו ארביטרון.[3][4] בדרום מערבה של ארצות הברית תערובת שונה של קבוצות אתניות יצרה את המוזיקה שהפכה למוזיקת הווסטרן, שהרכיבה את המונח מוזיקת "קאנטרי אנד וסטרן". המונח מוזיקת קאנטרי הנמצא היום בשימוש מתאר סגנונות רבים ותתי ז'אנר.
המונח מוזיקת קאנטרי החל להיות פופולרי בשנות ה-40 של המאה ה-20, והחליף בהדרגה את המונח שקדם לו, מוזיקת הילבילי, שהפך לכינוי גנאי. גם המונח מוזיקת "קאנטרי אנד וסטרן" שימש במקביל לתיאור סגנון דומה, אך עד שנות ה-70 כלל המונח "מוזיקת קאנטרי" תתי סגנונות רבים והמונח "קאנטרי אנד וסטרן" החל לצאת משימוש, חוץ מאשר מאשר בבריטניה ובאירלנד, בהן עדיין נמצא המונח בשימוש נרחב.[1]
סגנון המוזיקה התפתח בשנות ה-30 במדינות הדרום והמרכז של ארצות הברית. בעיקר במיסיסיפי, לואיזיאנה, קנטקי, אוקלהומה, ארקנסו, נברסקה, ויומינג וטנסי.
מוזיקת הקאנטרי נחשבת מוזיקה "לבנה", למרות שיצאה בעיקר מהבלוז והפולק. יחד עם מוזיקת הקאנטרי התפתח גם הרוק.
מוזיקת הקאנטרי מתאפיינת בעיקר בשירים על אהבה, סבל, אמונה דתית, חיי משפחה, פשע ואהבת המדינה. המוזיקה מתאפיינת בעיקר בכלי מיתר (כמו הבנג'ו, המנדולינה והגיטרה האקוסטית) ובכלי נשיפה פשוטים (כמו המפוחית) ומורכבים יותר (כמו האבוב).
זמרים בולטים במוזיקת הקאנטרי הם: ג'וני קאש, כריס כריסטופרסון, האנק ויליאמס, וילי נלסון, ויילון ג'נינגס, ג'ון דנבר, קני רוג'רס, צ'ט אטקינס.
זמרות בולטות במוזיקת הקאנטרי הן: לורטה לין, פטסי קליין, טיילור סוויפט, דולי פרטון, לינדה רונסטד, ג'וּ‏ן קרטר קאש, ג'ול ואמילו הריס.

נלקח מויקיפדיה