מהפכן רוסי יהודי

מהפכן רוסי יהודי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מהפכן רוסי יהודי.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טרוצקי קמנייב, אקסלרוד, זינובייב, לאון טרוצקי .

מידע רנדומלי על הביטוי "אקסלרוד":

ארנונה אקסלרוד (נולדה ב-1935) היא אדריכלית ישראלית.

אקסלרוד (לבית זריצקי) נולדה בשנת 1935 בקיבוץ רמת הכובש ובגיל צעיר נדדה עם משפחתה בעקבות עבודתו של אביה ששימש כמהנדס חשמל. המשפחה התמקמה בתל אביב ובה היא גרה עד היום. את הכשרתה כאדריכלית קיבלה בטכניון בחיפה, שם למדה במחזור עם האדריכל ישראל גודוביץ. ב-1958 סיימה את לימודיה ועבדה במשרד שהוקם לצורך תכנון בניין הספרייה הלאומית בגבעת רם. עם סיום העבודה הצטרפה למשרדו של האדריכל שמעון פובזנר, שהיה בין מתכנני הספרייה הלאומית ובמשרדו עבדה שמונה שנים. לאחר מכן, הצטרפה למחלקת התכנון של תנועת הקיבוץ המאוחד, מחלקה שהייתה ממוקמת בבית הקיבוץ המאוחד בתל אביב, שם עבדה עד סגירת המחלקה ב-1989 ואז הפכה לעצמאית. בתה היא האדריכלית אירית אקסלרוד.

חדר האוכל בקיבוץ מבוא חמה

חדר האוכל בקיבוץ מבוא חמה

חזית בניין חדר האוכל בגרופית

חדר האוכל בקיבוץ גלגל

חדר האוכל בקיבוץ אור הנר

אקסלרוד בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "זינובייב":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא אישים.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "אישים":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 3,920 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

זינובייב בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "לאון טרוצקי ":

טרוצקיזם היא תאוריה מרקסיסטית שפותחה על ידי לאון טרוצקי. טרוצקי הגדיר עצמו כ"בולשביק – לניניסט" שצידד בהקמת מפלגת אוונגרד. הוא החשיב עצמו כתומך של המרקסיזם האורתודוקסי. התאוריות שלו התנגדו בצורה חדה לאלו של סטלין ומאו, בעיקר בהכרה על חשיבות "המהפכה המתמדת" הבינלאומית. מפלגות ברחבי העולם ממשיכות להגדיר עצמן כטרוצקיסטיות, ורואות עצמן כממשיכות דרכו של טרוצקי.

טרוצקי דגל במהפכה פרולטרית, כפי שהסביר בתאוריה שלו "מהפכה מתמדת", והוא טען כי בארצות שהמהפכה הבורגנית-דמוקרטית לא ניצחה עדיין (מקומות שבהם עוד לא שלטה הדמוקרטיה הקפיטליסטית, כמו רוסיה שלפני 1917), יש הכרח שמעמד הפועלים יגרום למהפכה קבועה על ידי זה שיקח על עצמו גם את העול של משימות המהפכה הדמוקרטית לצד העול של המהפכה הסוציאלית (הסוציאליסטית או הקומוניסטית) בתהליך של מהפכה מתמשכת. תאוריה זו עמדה בניגוד לתאוריה של סטלין שדגלה ב"שני שלבים": בשלב הראשון על העובדים לשתף פעולה עם הבורגנות כדי להשלים את הקמת הדמוקרטיה הקפיטליסטית. רק לאחר שתקום מדינה בורגנית, ניתן יהיה לבצע את המהפכה הפרולטרית.

טרוצקי האמין, שמדינה סוציאליסטית חדשה לא תוכל לעמוד בלחצים שיופעלו כנגדה מצד העולם הקפיטליסטי העוין, אלא אם כן המהפכה הסוציאליסטית תתפשט במהרה לארצות אחרות. סטלין, לעומת זאת, דגל ב"סוציאליזם בארץ אחת".

לאון טרוצקי בויקיפדיה