מדינה בדרום ארה"ב

הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מדינה בדרום ארה"ב.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מיסיסיפי.

מידע רנדומלי על הביטוי "מיסיסיפי":

לחצו כדי להקטין חזרה

לחצו להגדלה

מיסיסיפי (באנגלית: Mississippi להאזנה (מידע · עזרה)) היא מדינה בארצות הברית שבירתה ג'קסון מיסיסיפי גובלת בדרום במפרץ מקסיקו ובלואיזיאנה, במערב – בלואיזיאנה ובארקנסו, בצפון – בטנסי ובמזרח – באלבמה. מקור שמה בנהר המיסיסיפי שזורם לאורך גבולה המערבי. פירוש השם מיסיסיפי הוא "נהר גדול" בשפת הילידים האמריקאים.

מקור שמה בנהר המיסיסיפי שזורם לאורך גבולה המערבי. פירוש השם מיסיסיפי הוא "נהר גדול" בשפת הילידים האמריקאים.

מיסיסיפי הייתה חלק מהתרבות המיסיסיפית, תרבות ילידית אמריקנית של שוכני בתי בוץ שהתקיימה בין השנים 800 – 1500 לספירה ורמתה הטכנולוגית הייתה זהה לזו של האדם הכלקוליתי. צאצאיהם כללו את השבטים צ'יקאסוו וצ'וקטוו. שבטים אחרים ששכנו באזור ושמם השתמר בשמן של ערים הם: נאצ'ז, יאזו ובילוקסי.

המשלחת האירופית הראשונה שהגיע למיסיסיפי הייתה של הרננדו דה סוטו שעבר באזור ב-1540. ההתיישבות הראשונה הייתה באושן ספרינגס (בילוקסי הישנה) שנוסדה בידי פייר לה מוין ד'איברוויל ב- 1699. ב-1716 נוסדה נאצ'ז על גדות נהר המיסיסיפי בשם פור רוזלי והפכה לעיר הראשית ותחנת מסחר חשובה. לאחר מספר שנים שהיה תחת שליטה ספרדית, צרפתית, ובריטית, הועבר אזור המיסיסיפי לשלטונה של בריטניה לאחר מלחמת הצרפתים והאינדיאנים בהתאם לתנאי הסכם פריז.

מיסיסיפי בויקיפדיה