מדינאי אמריקאי בעבר

מדינאי אמריקאי בעבר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מדינאי אמריקאי בעבר .
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פרנקלין.

מידע רנדומלי על הביטוי "פרנקלין":

אריתה לואיז לטונדרה פרנקלין (Aretha Louise Franklin; נולדה ב-25 במרץ 1942), היא זמרת גוספל, מוזיקת נשמה ורית'ם אנד בלוז אמריקאית שנולדה בממפיס שבטנסי, וגדלה בדטרויט שבמישיגן. היא כונתה במשך שנים "מלכת שירי הנשמה" או "גברת נשמה". היא נודעת בהקלטות שירי נשמה ורית'ם ובלוז, אבל הרבתה לעסוק גם בג'אז, רוק, בלוז פופ, גוספל ואפילו אופרה. יודעי דבר בתחום, דוגמת רולינג סטון, מגדירים אותה כאחת הזמרות המעולות מאז ומתמיד, בשל יכולתה לחדור בשירתה, בכל נושא שהוא, אל עומק הנשמה (ומכאן הכינוי שהוצמד לה) ובשל האמונה הפנימית העמוקה, ששירתה חדורה בה. היא עומדת במקום השני ברשימת הזמרות הפופולריות עטורות הפרסים בהיסטוריה של הגראמי, אחרי אליסון קראוס. אריתה פרנקלין זכתה בשמונה-עשר פרסי גראמי תחרותיים (מהם אחד-עשר על הביצוע הווקאלי הטוב ביותר של זמרת רית'ם ובלוז, הישג ללא תקדים, ובשמונה מהם היא זכתה ברציפות). מדינת מישיגן הגדירה את קולה כ"פלא טבע". ב-2005 העניק לה הנשיא ג'ורג' ווקר בוש את מדליית החירות הנשיאותית, עיטור הכבוד האזרחי הגבוה ביותר בארצות הברית.

פרנקלין נולדה בממפיס. המשפחה התגוררה זמן קצר בבאפלו שבניו יורק ואז עברה לדטרויט, מישיגן כשאריתה הייתה בת שבע. אמה, ברברה (זמרת גוספל) עזבה את המשפחה כשאריתה הייתה בת שש בסך הכול, ואחר כך מתה.

פרנקלין בויקיפדיה