מביע התנגדות, מוחה

כיצד לפתור תשחצים: מביע התנגדות, מוחה

תשחצים הם דרך מצוינת לאתגר את המוח שלך ולשפר את אוצר המילים שלך. עם זאת, לפעמים אתה נתקל בהגדרה מאתגרת שגורמת לך לגרד את ראשך. זה המקום שבו מיומנויות פתרון התשחצים שלך נכנסות לפעולה.

כשאתה מתמודד עם הגדרה כמו 'מביע התנגדות, מוחה', עליך להתחיל בפירוק ההגדרה למרכיביה. ההגדרה מורכבת משלושה חלקים מרכזיים:

1.

מביע התנגדות:

זה מצביע על מישהו שמביע התנגדות או חוסר הסכמה.
2.

מוחה:

זה מצביע על פעולת מחאה או הבעה של חוסר הסכמה.
3.

שתי מילים:

ההגדרה אומרת שיש שתי מילים בתשובה.

בנוסף להגדרה, יש לך גם את מספר האותיות בכל מילה. בהגדרה זו, אין לנו מידע זה, אז נצטרך לנחש או להעריך. בואו נניח שהתשובה מורכבת משתי מילים בנות 5 אותיות כל אחת.

כעת, בואו נסתכל על חלקי הדיבור השונים בהגדרה. המילה הראשונה היא פועל, המילה השנייה היא שם עצם, והמילה השלישית מציינת את מספר המילים בתשובה. זה יכול לתת לנו רמז נוסף לפתרון.

בואו ניקח דוגמה. נניח שאנחנו מחפשים מילים בנות 5 אותיות המתאימות לחלקי הדיבור הללו. מילה אחת שעולה במוחי עבור חלק הדיבור הראשון היא "ויכוח". עבור החלק השני, נוכל לחפש מילה נרדפת ל"מחאה", כמו "התנגדות". זה נותן לנו את התשובה הפוטנציאלית "ויכוח התנגדות".

לאחר שזיהית אפשרויות אפשריות, בצע מחקר נוסף כדי לאשר את התשובות שלך. אתה יכול להשתמש במילון או ב- Thesaurus כדי לוודא שהמילים מתאימות להגדרה והדקדוק.

זכור, מיומנויות פתרון תשחצים לוקחות זמן ותרגול כדי להתפתח. אל תתייאש אם אתה לא יכול לפתור כל הגדרה בפעם הראשונה. המשך לנסות, ותהיה מופתע מהמהירות שבה תתחיל לפצח גם את הרמזים הקשים ביותר.

אפשרויות: מתריס.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 27/04/2024