לשעבר שרת החוץ של ישראל

לשעבר שרת החוץ של ישראל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לשעבר שרת החוץ של ישראל.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לבני .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "לבני ":
אבידע ליבני (נולד ב-17 בנובמבר 1970 בלונדון) הוא במאי ותסריטאי ישראלי.
ליבני הוא בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב במגמות תסריטאות והפקה. בשנת 2000 הוקרן סרטו הראשון, שומרים על התקווה בערוץ הספורט. בשנת 2001 התסריט שכתב יחד עם שחר רוזן לדרמה "אמא ו'" זכתה בפרס הדרמה הטובה בפסטיבל הקולנוע ירושלים. בהמשך הסרט נרכש להקרנה ברשת ARTE.
בשנת 2003 ביים עבור טלעד את הסרט מוישה אדולף. באותה השנה ביים שלושה פרקים בסדרה התיעודית "במדינת היהודים – תולדות ההומור והבידור הישראלי" עבור הערוץ הראשון.
בשנת 2005 לאחר שנים של עבודה עבור המסך הקטן, חזר לעסוק בקולנוע, וביים את הסרט המוקומנטרי "הימנית האחרונה של מקס בר". הסרט השתתף בתחרות הרשמית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה, והוקרן במסגרת פסטיבלים שונים בעולם.
בשנת 2007 התחיל לביים את הסרט התיעודי "חייב לזוז", המתעד את חבלי הלידה של אלבומו הראשון של אהוד בנאי, "אהוד בנאי והפליטים", 20 שנים לאחר יציאתו לראשונה. הסרט יצא לאקרנים בסוף שנת 2008, וזכה לביקורות חיוביות. עוד באותה שנה, ליבני ביים את הסדרה התיעודית "בלדרים", ששודרה בערוץ 10, ועסקה בצעירים ישראלים שהעבירו סמים ממדינה למדינה עד שנתפסו.
בשנת 2011 יצא לאקרנים סרטו התיעודי "לאן נעלם משה גז" המלווה את ליבני במסע החיפוש שלו אחרי משה גז, במאי הסרט "המלאך היה שטן" שהוכתר כסרט הישראלי הגרוע בכל הזמנים. הקרנת הבכורה של הסרט נערכה במסגרת התחרות התיעודית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה.

נלקח מויקיפדיה