לשעבר יור התאחדות כדורגל

לשעבר יור התאחדות כדורגל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לשעבר יור התאחדות כדורגל.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גברי לוי .

קצת על גברי (גבריאל) לוי:
גברי (גבריאל) לוי (נולד ב-24 בדצמבר 1937) הוא רקדן וכוריאוגרף. כיהן כיו"ר התאחדות הכדורגל בישראל.
גברי לוי נולד ב-1937 בפתח תקווה, החל להתעניין במחול בגיל 15 והשתתף בלהקת "עלומים פתח תקווה" בהדרכתו של יונתן כרמון שצירף אותו ללהקה המרכזית של ההסתדרות. ב-1958 היה שותף בהקמת להקת כרמון של יונתן כרמון ויצא איתה לסיבובי הופעות בעולם. מ-1959 התגורר בארצות הברית, הקים את להקת המחול "הצברים", עימה פעל חמש שנים, באותה התקופה לוי השתלם גם בסגנונות ריקוד אחרים, למד שיעורי בלט קלאסי וג'אז. ב-1964 שב ללהקת כרמון ושימש כעוזר המנהל האמנותי.
ב-1973 נקרא לנהל את להקת המחול של צה"ל, וכעבור שלוש שנים החליט הרמטכ"ל רפאל איתן לפרק את הלהקה. לאחר הפירוק קיבץ לוי את יוצאי הלהקה וב-1976 יזם את להקת המחול "שלום 1976" אותה ניהל שמואל צמח. הלהקה ייצגה את ישראל ברחבי העולם.
לוי הדריך במשך השנים להקות מחול רבות, בהן: עמק הירדן, עמק יזרעאל, שער הנגב, גליל מערבי, בית הגפן בחיפה, הדרים רחובות, פעמי אביב בתל אביב, ותיקי פתח תקווה ולהקת אשקלון. הפיק וביים את טקסי הפתיחה והנעילה של המכביה ה-13 וה-14 וכינוס הפועל ה-15 בהם השתתפו אלפי משתתפים. וכן שימש כוריאוגרף בהצגות שונות בתיאטרון הבימה. ב-1979 היה הכוריאוגרף של מופע האירוויזיון שהתקיים בירושלים. זכה על עבודותיו בפרס כינור דוד ופרס ורד הכסף.
בין השנים 1996-2003 כיהן כיו"ר ההתאחדות לכדורגל. ב-2004 לאחר פרישתו חזר ללהקת המחול שלו, הנקראת "שלום 2004". בשנים 2006 – 2005 כיהן כשופט בתוכנית רוקדים עם כוכבים. ב-2007 שימש כחבר בפאנל של תוכנית הטלוויזיה יציע העיתונות בערוץ ספורט 5+.
בשנת 1959 התחתן עם לאה לב-גורן, רקדנית בלהקת המחול שלו. בנו הוא מאמן הכדורגל גיא לוי. גברי לוי הוא דודו של השחקן יהודה לוי.

נלקח מויקיפדיה