לשעבר השר לענייני גמלאים

לשעבר השר לענייני גמלאים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לשעבר השר לענייני גמלאים.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: איתן, רפי איתן.

מידע רנדומלי על הביטוי "איתן":

אֵיתָן הוא מושב ציוני דתי באזור דרום השפלה בקרבת העיר קריית גת השייך למועצה אזורית שפיר.

היישוב הוקם בשנת 1955 על ידי עולים מתוניסיה ובעיקר מהעיר ג'רבה. נוסף אליהם עברו למושב כ-17 משפחות מעולי מרוקו מהמושב עוצם. בשנת 1957 היו במושב כ-70 משפחות ושררה מתיחות בין עולי תוניס לעולי מרוקו.

היישוב הוא יישוב חקלאי שעיקר גידוליו הוא פירות הדר, פירות שונים וכן ירקות. בשנת 2012 נבחרו לראשונה שלוש נשים לוועד המושב שעד אז כלל גברים בלבד בשל התנגדות רב המושב לישיבה משותפת של גברים ונשים בישיבות הוועד

איתן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "רפי איתן":

המשרד לשוויון חברתי הוא משרד ממשלתי אשר מטרותיו העיקריות הן שיפור מצבם של האזרחים הוותיקים בישראל, סוגיות שונות של שוויון מגדרי, מיעוטים, צעירים, ומיזמים חברתיים.

במערכת הבחירות לכנסת השבע עשרה החלה לעלות מפלגת גיל – גמלאי ישראל לכנסת. מפלגה זו פנתה בעיקר לציבור הקשישים והגמלאים שטענו שרק הגמלאים יגנו על עצמם. בסופו של דבר, ביום הבחירות עצמו זכתה המפלגה ב-7 מנדטים והפכה להפתעת הבחירות. עם זאת, נראה כי חלק ניכר ממצביעי המפלגה באותה השנה היו צעירים שביקשו להביע מחאה כנגד האקלים הפוליטי במדינת ישראל.

לאחר הבחירות, החל המשא ומתן הקואליציוני ובמסגרתו נחתם הסכם בין מפלגת קדימה למפלגת גיל. המפלגות הסכימו בין היתר על העלאת קצבאות הזקנה, הרחבת סל התרופות וכן מינוי שר לענייני גמלאים. עד אז תחום הקשישים היה נתון לטיפול משרד הרווחה.

ב-10 בספטמבר 2006 התקבלה החלטת ממשלה להקים יחידת סמך לענייני גמלאים במשרד ראש הממשלה. נקבע שייעודה של היחידה הוא לסייע בשיפור מעמד הגמלאים, איכות חייהם הפיזית והנפשית ומערך המתנדבים למען הקשישים.

ב-25 ביולי 2007 אושרה הקמת משרד לענייני גמלאים כמשרד ממשלתי עצמאי, שלא יהיה חלק ממשרד ראש הממשלה. רפי איתן מונה לעמוד בראשו.

רפי איתן בויקיפדיה