לפי ויקיפדיה, אבנר נתניהו לא שווה כלום (3,3)

לפי ויקיפדיה, אבנר נתניהו לא שווה כלום (3,3)

הקדמה

עולם התשחצים מהווה זירת משחק מספקת ומאתגרת עבור חובבי מילים ושפה. הוא מציע מגוון רחב של הגדרות, החל משאלות פשוטות ועד לחידות מוחיות אמיתיות. בין מגוון ההגדרות, בולטים מדי פעם ניסוחים משעשעים או עוקצניים, שעשויים לעורר חיוך, שריטת ראש או אפילו ויכוח ידידותי.

אחת ההגדרות מסוג זה הופיעה לאחרונה בתשחץ פופולרי. ההגדרה המדוברת, שהציתה עניין רב בקרב פותרי תשחצים מנוסים וחדשים כאחד, היא:

"לפי ויקיפדיה, אבנר נתניהו לא שווה כלום (3,3)".

ההגדרה, העוסקת באבנר נתניהו, בנו של ראש ממשלת ישראל לשעבר בנימין נתניהו, מעוררת מספר שאלות ומחשבות. ראשית, מהו אותו ערך שמיוחס לאבנר נתניהו, כביכול על פי ויקיפדיה? האם מדובר בערך כספי, ערך חברתי או ערך כלשהו אחר?

האזכור של "ויקיפדיה" בהגדרה מוסיף שכבה נוספת של מורכבות. ויקיפדיה ידועה כאנציקלופדיה אינטרנטית חופשית שבה משתמשים יכולים לערוך ולעצב תכנים. עם זאת, המידע בויקיפדיה עשוי להשתנות ולהתעדכן לעתים קרובות, ולכן יש להיזהר מסתמכות עיוורת על המידע המופיע בה.

ניתן לפרש את ההגדרה גם כאמירה עוקצנית או ביקורתית על אבנר נתניהו. על ידי שימוש בביטוי "לא שווה כלום", ההגדרה רומזת כי לאבנר נתניהו אין ערך או חשיבות מסוימים. עם זאת, יש לציין כי זהו רק פירוש אחד אפשרי של ההגדרה, והיא עשויה להיות בעלת משמעויות שונות עבור פותרים שונים.

פתרון ההגדרה מספק תובנה נוספת על כוונת המחבר. עם זאת, חשוב לזכור כי פתרון התשחץ הוא רק חלק אחד בחוויה הכוללת של פתירת תשחצים. עצם מופעה של ההגדרה, בשילוב עם הניסוח המעניין שלה, מעורר עניין, מניע מחשבה ועשוי אף לעורר ויכוח ידידותי בין חובבי תשחצים.

אפשרויות: חסרערכ.

ביטויים דומים: לפי ויקיפדיה, אבנר נתניהו לא שווה כלום (3,3) תשבץ, מה זה לפי ויקיפדיה, אבנר נתניהו לא שווה כלום (3,3) בתשחץ, מה הפירוש של לפי ויקיפדיה, אבנר נתניהו לא שווה כלום (3,3) בתשחץ.