לעולם ועד, לתמיד

לעולם ועד, לתמיד
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לעולם ועד, לתמיד.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לנצח .

מידע רנדומלי על הביטוי "לנצח ":

בעוד הדעה הרווחת רואה בדרך כלל בנצח פשוט את קיומו של אינסוף, כלומר, כמות זמן בלתי מוגבלת, רבים השתמשו במושג בכוונה לקיום נצחי הנמצא מחוץ לזמן. ישנם מספר ויכוחים על הנצח, שבהם תומכי הרעיון, בעיקר אריסטו, התיימרו להוכיח שחומר, תנועה וזמן מתקיימים באופן נצחי.

אוגוסטינוס כתב שזמן קיים רק בתוך היקום הקיים, כך שאלוהים קיים מחוץ לזמן; בשביל אלוהים אין עבר או עתיד, רק הווה נצחי. עמדה זו מקובלת על ידי מאמינים רבים. ואין צורך להאמין באלוהים על מנת לקבל את התפיסה הנזכרת לעיל על הנצח: מתמטיקאי אתאיסט יכול להחזיק בדעה הפילוסופית שמספרים והיחסים ביניהם קיימים מחוץ לזמן, ובהמשך להכרה זו – הם נצחיים.

עדויות מחוויות של קירבה למוות מדברות בדרך כלל, על הנצח כקיום מעל-הזמן, אלו שחוו חוויה כזאת מצהירים שחלקי החוויה בעולם הנצחי נמשכים, "שעה או חודש, אני לא יודע. הזמן עמד מלכת".

תאיסטים אומרים שקיום האלוהים הוא נצחי. כיצד דבר זה מובן, תלוי באיזו הגדרה של המושג נצח משתמשים. מצד אחד, אלוהים יכול להתקיים בנצח, קיום על-זמני במקום בו הקטגוריות עבר, הווה ועתיד פשוט לא תופסות. מצד שני, אלוהים יכול להתקיים לנצח, או בכל הזמנים, כאשר הוא כבר מתקיים כמות אינסופית של זמן וצפוי להמשיך להתקיים למשך כמות זמן אינסופית.

לנצח בויקיפדיה