לוחם בצבא בלתי סדיר

לוחם בצבא בלתי סדיר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לוחם בצבא בלתי סדיר .
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פרטיזן.

מידע רנדומלי על הביטוי "פרטיזן":

מלחמת העולם השנייה הותירה מאחוריה בזיכרון האנושי לא רק הרס, חורבן, מוות ושכול אלא גם הרבה שירים שביטאו את רוח התקופה. שירי לכת, שירי קרב ושירים פטריוטיים שנועדו להרים את המורל, לעודד את החיילים בדרכם אל הקרב אך גם את האוכלוסייה האזרחית בעורף. השירים הושמעו ברדיו, בקעו מרמקולים בתחנות הרכבת והושרו בקסרקטינים, במחנות השבויים והמעצר, במחפורות ובבונקרים, במדבר המערבי ובערבות אוקראינה, בחזית האוקיינוס השקט ובג'ונגלים של בורמה.

בשורות הוורמכט והצבא האדום, הבריגדה היהודית והפרטיזנים של טיטו, בקרב חיילי ארצות הברית ובעלות הברית השירים היו מצרך מבוקש כמו מנות הקרב. היו שירים שהתחבבו בו זמנית על לוחמים משני צידי המערכה, כמו השיר לילי מרלן. השיר הרוסי הפופולרי קטיושקה הפך גם להמנון הפרטיזנים האיטלקים. והיו גם שירים מלנכוליים, שיר עצב ופרידה מהבנים והבעלים שיצאו לקרב, מהאהובה שנותרה בבית, שירים על העולם שחרב, על שורת הנופלים האין סופית, על העיירה הבוערת וגם שירים עם תקווה, כמו שיר הפרטיזנים היהודים "אל נא תאמר הנה דרכי האחרונה" או "אנו עוד ניפגש" ו"צוקי דובר", שיריה של ורה לין, שביטאו שורה ארוכה של שירי "שש אחרי המלחמה".

פרטיזן בויקיפדיה