להקת רוק אמריקאית בשנות ה

להקת רוק אמריקאית בשנות ה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: להקת רוק אמריקאית בשנות ה.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נירוונה .

מידע רנדומלי על הביטוי "נירוונה ":

נִרְוַאנַה (מסנסקריט: निर्वाण,‏ Nirvāṇa) או נִיבָּאנָה (מפאלי: निब्बान,‏ Nibbāna), בפילוסופיה הבודהיסטית, מוֹקְשָׁה בפילוסופיה ההינדית, הסיקיסטית והג'יינית הם מושגים המתפרשים כהבאת הנפש למצב של הארה, מצב תודעתי של מודעות מלאה, ומכאן לגאולה מסבל באשר הוא. מילולית משמעות המונח בסנסקריט היא "כיבוי שלהבת הנר", והכוונה היא לכיבוי ההשתוקקות, להשתקה מלאה של העצמי המעוניין להשיג דברים מן העולם הסובב אותו למען עצמו. בניגוד לפירוש העממי הניתן לכך בשיח המודרני בארצות המערב מצב של נִירְוַאנַה אינו מצב של אושר או התעלות, אלא מצב של אין, של איפוס עצמי. ההבדלים בין המשמעויות של מילה זו בשפות שונות הם עמוקים ופירושה המילולי לשפות מערביות מורכב. בדרך כלל נהוג לתרגמה מילולית כ"חידלון" או "הפסקה".

על פי התפיסה הבודהיסטית, כפי שנמסרה על ידי גאוטמה בודהה עצמו, (בדרשתו המפורסמת בפארק הצבאים, כאשר לימד את תפיסת העולם הבודהיסטית – הדהרמה) האדם שרוי כל הזמן במצב של השתוקקות (טנהא) הגורם לסבל (דוקהה), וזאת אלא אם יצליח לשבור את עשרת הכבלים ולצאת ממצב הסבל.

על פי תבנית ארבע האמיתות האצילות, על מנת להפסיק את הסבל, יש לצאת מתוך האגו, מתוך כבלי הגשמיות, ולהגיע לאושר. לפי תפיסה זו, מי שעוקב אחרי הנחיות שבדרך המתומנת האצילה מצליח לצאת רוחנית ממצב התשוקה לחפצים גשמים, נפטר מהשנאה והבורות, ויגיע לנירוונה שהיא התחנה בגילגולי הנפש בה האדם חונה לאחר שהוא חווה הכל, ושם הוא נח ממעגל הגלגולים.

נירוונה בויקיפדיה