לא נוקט עמדה (4,2,4)

הדרכים הטובות ביותר לפתור הגדרות תשחץ לא נוקטות עמדה

פתרון תשחצים הוא דרך מצוינת להפעיל את המוח ולשפר את אוצר המילים שלך. עם זאת, לפעמים אתה נתקל בהגדרה מאתגרת שעושה לך כאב ראש. סוג אחד כזה של הגדרה הוא הגדרה שדורשת ממך למצוא מילה או ביטוי שאינו נוקט עמדה.

הגדרות כאלה יכולות להיות קשות לפתרון מכיוון שהן לא מספקות לך הרבה מידע. עם זאת, על ידי שימוש בטיפים והטריקים הבאים, תוכל להגדיל את הסיכויים שלך לפתור אפילו את ההגדרות הנוקשות ביותר:

הקרא את ההגדרה בקפידה

הצעד הראשון לפתרון כל הגדרה תשחץ הוא לקרוא אותה בקפידה. הקפד לשים לב לכל מילה, שכן אפילו המילה הקטנה ביותר עשויה לספק רמז חיוני. בנוסף, נסה לזהות את סוג ההגדרה שאתה עוסק בו. האם זו הגדרה נרדפת, אנטונימית או הגדרת סלנג? לאחר שזיהית את סוג ההגדרה, תוכל להתחיל לנסות לפתור אותה.

חפש מילים נרדפות ואנטונימים

אחת הדרכים לפתור הגדרות תשחץ לא נוקטות עמדה היא לחפש מילים נרדפות ואנטונימים. מילה נרדפת היא מילה שיש לה אותה משמעות כמילה אחרת, ואילו אנטונימה היא מילה שיש לה את המשמעות ההפוכה. לדוגמה, ההגדרה "לא נוקט עמדה" יכולה לגרום לך לחשוב על המילים הנרדפות "אובייקטיבי" ו"נייטרלי". לחלופין, אתה יכול לחשוב על האנטונימים "מגמתיים" ו"משוחדים".

השתמש בהיגיון

לפעמים, הדרך הטובה ביותר לפתור הגדרה של תשחץ לא נוקט עמדה היא להשתמש בהיגיון. לדוגמה, ההגדרה "לא נוקט עמדה" יכולה לומר לך שהתשובה היא סוג של אדם או ארגון שלא צפוי לתפוס עמדה בנושא מסוים. זה יכול לכלול שופט, מתווך או צד שלישי נייטרלי.

נסה לחשוב מחוץ לקופסה

לעיתים, הפתרון להגדרת תשחץ לא נוקט עמדה לא יהיה מובן מאליו. במקרים אלו, עליך לנסות לחשוב מחוץ לקופסה. לדוגמה, ההגדרה "לא נוקט עמדה" יכולה לגרום לך לחשוב על מישהו שלא מעוניין לנקוט עמדה בנושא מסוים. זה יכול לכלול אדם אדיש או ביישן.

אפשרויות: יושבעלהגדר.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 30/04/2024