כתב את מלכוד 22

כתב את מלכוד 22
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כתב את מלכוד 22.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הלר, ג'וזף הלר.

מידע רנדומלי על הביטוי "הלר":

הרב אברהם זיידה (זיידל) הלר (25 בינואר 1894 – 22 בדצמבר 1990) היה ראש ישיבה בצפת ומפעילי הציבור הבולטים בעיר.

הלר נולד בצפת, דור רביעי בעיר, נין לרב שמואל הלר (העליר), רבה של צפת במאה ה-19, מצאצאי הרב יום-טוב ליפמן הלר.

הלר למד ב"חדרים" ולאחר-מכן אצל הרידב"ז בישיבתו ובישיבת "בית חתם סופר" בצפת. הרב הלר הוסמך להוראה על ידי הרב אברהם יצחק הכהן קוק ורבנים מרכזיים נוספים, וניהל עמם דיאלוג בענייני הלכה בעל-פה ובכתב.

בשנת 1914 נישא לפרידה לבית ברזל, והזוג הביא לעולם חמש בנות.

עם פטירת אביו זאב – שייסד את ישיבת חתם סופר, בשנת 1919, התאחדו שתי הישיבות רידב"ז וחתם סופר לישיבת חתם סופר-רידב"ז והרב אברהם הלר התמנה לעמוד בראשם.

במקביל לעמידתו בראש הישיבה, הרב הלר הקדיש מזמנו לעסקנות ציבורית ענפה, במסגרתה טרם רבות לייסוד שכונת "צופיה" על הר כנען, ארגון סניף תנועת "המזרחי" בצפת ועמידה בראשו.

במרץ 1938 במהלך נסיעה במונית מחיפה לצפת, הותקפה המונית בה נסע הרב הלר על ידי כנופיית פורעים ערבים, סמוך לכפר שזור. הרב הלר היה, באורח נס, אחד מבין ארבעת הניצולים מבין עשרת נוסעי המונית, אשר שישה מהם נטבחו באכזריות רבה.

הלר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ג'וזף הלר":

אהוד בן עזר (נולד ב-2 באפריל 1936, י' בניסן תרצ"ו, בפתח תקווה) הוא סופר, מחזאי, משורר, עורך, פובליציסט וביוגרף ישראלי.

אהוד בן עזר (ראב) נולד בפתח תקווה, נכד ליהודה ראב ממייסדי המושבה.

שירת בנח"ל, והיה בין ראשוני קיבוץ עין גדי. למד באוניברסיטה העברית בירושלים והתגורר שנים רבות בעיר זו. מסוף שנות החמישים השתתף באופן קבוע בעיתונות העברית בטוריו, מאמריו, שיריו ובמכתביו למערכת. הרומן הראשון שלו, "המחצבה", יצא ב"ספריה לעם" של עם עובד בשנת 1963 וזכה להצלחה מסחרית. לימים המחיז בן עזר את הרומן, והוא הוצג בתיאטרון. בשנת 1990 הופק על פי הספר סרט קולנוע בבימויו של רוני ניניו. הסרט כשל הן קופתית והן ביקורתית.

בן עזר כותב שירה, פרוזה, סיפורי מסע, ספרי הדרכה לכתיבה יוצרת, כתב מאות מאמרי ביקורת, רשימות, ראיונות, מחקרים בתחומי הספרות וערך למעלה מ-70 ספרים, בחלק מהם שימש סופר צללים.

בן עזר הוא בנו של בנימין בן עזר אשר ניהל את חוות קלמניה בשנים 1944–1947. אהוד בן עזר מתאר את שלוש שנותיו כילד בקלמניה בשניים מספריו: "ספר הגעגועים" ו"הלילה בו תלו את סרג'נט מורטון".

כביוגרף, כתב בן עזר ספרים על נחום גוטמן כמו "בין חולות וכחול שמים", וכן על דודתו, אסתר ראב המשוררת, "ימים של לענה ודבש", ועל פנחס שדה, עמו הייתה לו היכרות ממושכת, "לספר לדגים". נכון לשנת 2005 מתגורר בן עזר בתל אביב ומרבה לכתוב למערכות עיתונים.

ג'וזף הלר בויקיפדיה