כלכלן מנגידי בנק ישראל

כלכלן מנגידי בנק ישראל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כלכלן מנגידי בנק ישראל.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פרנקל, יעקב פרנקל .

מידע רנדומלי על הביטוי "פרנקל":

אפקט פול פרנקל (באנגלית: Poole–Frenkel effect) הוא תופעה בפיזיקה של מצב מוצק, המאפשרת לחומר מבודד חשמלית להוליך חשמל. האפקט נקרא על שם יעקב פרנקל, אשר פרסם מאמר בנושא בשנת 1938, וכן על שם הוראס יואיט פול. האפקט ידוע גם כ"פליטת פול פרנקל".

אלקטרונים יכולים לנוע באיטיות דרך מבודד בדרך הבאה: האלקטרונים בדרך כלל לכודים במצב עצמי (כלומר, לכודים באטום מסוים ואינם חופשיים לנוע בגביש). לעתים, שטפים מקריים של חום נותנים לאלקטרון מספיק אנרגיה לצאת מהמצב העצמי, ולהשתחרר לפס ההולכה. שם הוא חופשי לנוע לאורך הגביש, לזמן מאד קצר, לפני שישקע פעם נוספת לתוך מצב עצמי אחר (באטום אחר). אפקט פול פרנקל מתאר איך בשדה חשמלי חזק, האלקטרון אינו צריך אנרגיית חום רבה על מנת להגיע לפס ההולכה, משום שהוא מקבל חלק מהאנרגיה מהשדה החשמלי.

כשמשקללים את התדירות שבה אלקטרונים מעוררים לפס ההולכה, ואת התנועה שלהם שם, הביטוי הכמותי לאפקט פול פרנקל הוא:

כאשר

פרנקל בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יעקב פרנקל ":

איתן אבריאל (נולד ב-11 בדצמבר 1960) הוא עיתונאי ישראלי, ממייסדי העיתון TheMarker ועורך המגזין כיום.

בתחילה עבד אבריאל בתור כתב כלכלי של עיתון הארץ במשרד האוצר ובבנק ישראל. לאחר מכן הקים את המערך הכלכלי של סוכנות הידיעות רויטרס בישראל. במהלך שנות ה-90 פעל אבריאל כמנהל השקעות בקרנות נאמנות ובהן אילנות דיסקונט.

את עיתון דה מרקר הקים אבריאל יחד עם גיא רולניק ועדו פולק. במסגרת זאת הקים גם מגזין כלכלי חודשי, עיתון יומי, מוסף סוף שבוע, רשת חברתית וערוץ וידאו אינטרנטי. אבריאל ערך בעבר את אתר האינטרנט של העיתון. אבריאל כותב טור פרשנות קבוע בנושאים כלכליים, בעיקר בתחומי כלכלה וחברה, הון ושלטון, השקעות, מטבע חוץ, בנקאות ואינטרנט. במסגרת זאת אבריאל השיק מספר מותגים מוכרים כגון רשימות ״500 העשירים״ ו-״100 המשפיעים״.

בשנת 2005 היה אבריאל חבר בוועדה לגיבוש האתיקה של הפצת מידע על ניירות ערך באמצעות רשת האינטרנט מטעם הרשות לניירות ערך.

ב-2012 כתב אבריאל מאמר על מצבו של עיתון מעריב. בתגובה פרסם מעריב בשער שלו ארבעה טורים של פרשנים שלו. הפרשה כולה נסקרה בג׳רוזלם פוסט.

יעקב פרנקל בויקיפדיה