כלי רכב ציבורי

כלי רכב ציבורי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כלי רכב ציבורי.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מונית, אוטובוס .

מידע רנדומלי על הביטוי "מונית":

גט (באנגלית: Gett) המוכרת גם בשמה הקודם, גט-טקסי (באנגלית: GetTaxi) היא אפליקציה לשירות הזמנת מוניות ושליחויות דרך טלפון חכם ובישראל גם דרך מספר טלפון 2225*. האפליקציה היא שירות מבוסס מיקום המאפשר לנהגי מוניות ולנוסעים להתקשר זה עם זה ישירות, ובין היתר לתאם איסוף, לבצע תשלום ולהעביר משוב על נהגים.

האפליקציה הושקה ב-2010 בשם GetTaxi, והפכה במהירות לפופולרית. כיום ניתן להשתמש בשירות בישראל, אנגליה, ארצות הברית, ורוסיה. בישראל נכון לנובמבר 2014 מחזיקה החברה מעל 4,500 מוניות הפועלת ברחבי הארץ, בין היתר בגוש דן, ירושלים, חיפה, באר שבע, אשדוד, אשקלון ואילת. בשנת 2015 הורחבה פעילות האפליקציה גם להזמנת שליחויות, ועקב כך שינתה החברה את המותג שלה ל-Gett.

מייסדי חברת ג'יטי גטאקסי סיסטמס בע"מ, המוכרת במותג Gett, מפתחת האפליקציה, הם רועי מור ושחר וייסר, המשמש גם כמנכ"ל החברה. מנכ"ל החברה בישראל הוא מארק און.

במאי 2016 השקיעה חברת פולקסווגן 300 מיליון דולר ב-Gett.

מונית בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אוטובוס ":

שער הקהילה > תחזוקה > ערכים הדרושים השלמה בנושא מדע וטכנולוגיה

קטגוריה זו מרכזת ערכים הדורשים השלמה בשל אחת או יותר מהסיבות הבאות:

אירופה · אפריקה · אמריקה · אסיה · אוקיאניה · המזרח התיכון · היסטוריה · ישראל · מחשוב · דתות · יהדות · אישים · אוכל · אמנות · קולנוע וטלוויזיה · תרבות פופולרית · ספרות · מדעי הטבע · מדעי החברה · מדעי הרוח · מדע וטכנולוגיה · צבא וביטחון · ספורט · מוזיקה · בריאות · פורטלים

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 298 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

אוטובוס בויקיפדיה