כישפה בעבור הממהרת (4)

פתרון תשחצים: פיצוח הגדרות מאתגרות

פתרון תשחצים הוא לא רק דרך מהנה להעביר את הזמן, אלא גם דרך מעולה לחדד את המוח ולהרחיב את הידע שלך. אחת מההגדרות המאתגרות ביותר שעשויות להופיע בתשחץ היא "

כישפה בעבור הממהרת

". הגדרה זו דורשת מחשבה מקורית ויכולת לחשוב מחוץ לקופסא.

ראשית, בואו נפרק את ההגדרה לחלקיה. המילה "

כישפה

" מרמזת על מישהו שמפעיל כישוף או כשפים. המילה "

הממהרת

" מרמזת על מישהו שזז במהירות או דוחק. לפיכך, ניתן להסיק שההגדרה מתייחסת למישהו שמשתמש בכישוף או כשפים כדי לעזור למישהו שזז במהירות.

כדי לפתור הגדרה זו, עלינו לחשוב על מילים או מושגים שקשורים לכישוף או כשפים ולממהרים. אחת המילים הראשונות שעולות בראש היא "

זמן

". אנשים לעתים קרובות משתמשים בכישופים כדי לתמרן את הזמן, למשל כדי לעצור את הזמן או להאיץ אותו. בנוסף, אנשים שממהרים עשויים להרגיש שהם רוצים לעצור את הזמן או להאיץ אותו כדי להספיק לעשות יותר דברים.

מילה נוספת שאולי תעלה בראש היא "

דלת

". בדומה לזמן, דלתות עשויות לשמש כמטפורה לריצה ממקום למקום במהירות. אנשים לעתים קרובות משתמשים בקסמים כדי ליצור דלתות או לפתוח דלתות קיימות. בנוסף, אנשים שממהרים עשויים לחפש דרכים לעבור ממקום למקום במהירות, למשל באמצעות דלתות קסומות.

בהתבסס על הניתוח לעיל, תשובה פוטנציאלית להגדרה "כישפה בעבור הממהרת" יכולה להיות

שעון קסמים

או

דלת קסמים

. שעון קסמים יכול היה להשתמש בקסם כדי לשלוט בזמן, בעוד שדלת קסמים יכולה הייתה לשמש כדי לאפשר לאנשים לעבור במהירות ממקום למקום.

אפשרויות: לחשה.

ביטויים דומים: כישפה בעבור הממהרת (4) תשבץ, מה זה כישפה בעבור הממהרת (4) בתשחץ, מה הפירוש של כישפה בעבור הממהרת (4) בתשחץ.