כינוס בינלאומי של "הצופים"

כינוס בינלאומי של "הצופים"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוס בינלאומי של "הצופים".
זוהי הגדרה בת 26 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ג'מבורי.

מידע רנדומלי על הביטוי "ג'מבורי":

ג'מבורי הצופים העולמי ה-21 התקיים בחודשים יולי-אוגוסט בשנת 2007 והיה שיא הפעילות לכבוד חגיגות מאה שנות הצופיות של תנועת הצופים העולמית. האירוע התקיים באנגליה לסימון מאה שנה לאחר הקמת תנועת הצופים באי הברונזה Brownsea Island.

האירוע נמשך 12 ימים בין 27 ביולי עד 8 באוגוסט, ב Hylands Park, Chelmsford, Essex. האתר נבחר בזכות הגישה הקלה לתחבורה מהאוויר ומהים ובגלל הקירבה ל Gilwell Park, אתר מחנאי חשוב ומרכז הכשרה למדריכי צופים.

מעל 38,000 צופים ומדריכים הגיעו מ 158 מדינות שבהן מוכרים ארגוני צופים לאומיים (הכרה על ידי תנועת הצופים העולמית), כאשר עוד יותר מ 50,000 אחרים הגיעו לביקור של יום אחד. בנוסף היו יותר מ 8,600 חברים ב"צוות התמיכה הבינלאומי" (International Service Team) שגם הם הגיעו מכל העולם.

הג'מבורי הראשון התקיים בשנת 1920, ב Olympia שבאנגליה. מאז, האירוע מתקיים באופן קבוע כל 4 שנים, כאשר הייתה הפסקה בין השנים 1937 ל 1947 בגלל מלחמת העולם השנייה, וגם בין השנים 1975 ל 1983 בגלל חוסר יציבות פוליטית באיראן. הג'מבורי אורח על ידי הרבה מדינות, למרות שעדיין לא התקיים ג'מבורי עולמי ביבשת אפריקה. מטרת הג'מבורי היא לקדם חברות בינלאומית ולפתח את הצעירים.

ג'מבורי בויקיפדיה